بازی

نقشه بلادبورن برای بازی Minecraft در دست ساخت قرار دارد

نقشه بلادبورن برای بازی Minecraft در دست ساخت قرار دارد

در سال‌های گذشته سازه‌های بسیار بزرگی در ماینکرفت (Minecraft) دیده‌ایم و اکنون گروهی موفق به بازسازی جهان بلادبورن (Bloodborne) در این بازی شده است. 

Potomy نام این گروه بسیار ماهر و مشهور است که از چهار ماه پیش کار روی این پروژه را آغاز کرده و قصد دارد آن را به صورت یک نقشه قابل دانلود برای ماینکرفت در دسترس همه قرار دهد. Potomy یک سری سازه گوتیک بر اساس ساختمان‌های بلادبورن طراحی کرده است که بدون شک یادآور ساختمان‌هایی مثل the Astral Clocktower است. 

ساختمان‌هایی که Potomy طراحی کرده همگی بسیار بزرگ و مثل Bloodborne چشم نواز هستند. این طراح سعی کرده با استفاده از عمق به پالت رنگی بلوک‌های سنگ، سنگ‌فرش و میله آهنی تنوع ببخشد. نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که Potomy از یک سری ابزار شخصی‌‌سازی شده برای ساخت این نقشه از بازی بلادبورن کمک گرفته است. 

مطلب پیشنهادی:چطوری سرور شخصی ماینکرفت بسازیم؟تماشا کنید
چطوری سرور شخصی ماینکرفت بسازیم؟

این تیم تاکنون بیش از ۱۰۰ ساعت زمان صرف طراحی نقشه بلادبورن کرده است ولی هدف آن‌ها خلق یک تجربه ماجراجویی متمرکز روی مبارزات است. Potomy در نهایت این نقشه را در بازار بدراک برای دانلود در دسترس قرار خواهد داد. از آنجایی که خود Bloodborne برای پی‌سی پورت نمی‌شود، احتمالا این نقشه تنها راه دسترسی پی‌سی‌بازان به آن است.

بازی Minecraft در حال حاضر روی خیلی از پلتفرم‌ها از جمله نینتندو سوییچ، گوشی‌های اندرویدی و آیفون، پی‌سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهانترکیب وحشت کیهانی لاوکرفت با تاریک‌ترین عصر انگلستان
داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهان


زامبی‌ها کین و از کجا اومدن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا