بازی

نقد و بررسی کیف پول اتمیک

نقد و بررسی کیف پول اتمیک

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کیف پول اتمیک یک کیف پول جذاب است و برای مدیریت بسیاری از ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین به کاربران امکان می‌دهد از طریق استیکینگ ارز دیجیتال درآمد داشته باشند. در این مقاله قصد داریم در مورد کیف پول اتمیک بیشتر بدانیم. با ما همراه باشید.

بررسی کامل کیف پول اتمیک

کیف پول اتمیک ارزهای دیجیتال اصلی را پشتیبانی می‌کند، این کیف پول برای تریدرها اعم از حرفه‌ای‌ها و تازه کارها بسیار مناسب است. چرا که علاوه بر رابط کاربری آسان امکان خرید و فروش ارز دیجیتالی داخلی نیز در آن وجود دارد.

کیف پول اتمیک از ذخیره سازی سرد استفاده کرده و تمام رمزهای عبور و داده‌ها در دستگاه کاربر ذخیره می‌کند. کیف پول اتمیک برای رابط کاربر پسند خود و ارائه ویژگی‌های مختلف، از جمله ذخیره‌سازی رمزهای رمزنگاری‌شده و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، اشتراک گذاری ارز دیجیتال و خرید ارزهای دیجیتال در کیف پول شهرت پیدا کرده است.

امتیازات برتر کیف پول اتمیک

کیف پول سرد رایگان

اکثر کیف پول‌های بلاک چین رایگان کیف پول‌های گرم هستند، به این معنی که به اینترنت متصل هستند اما ذخیره سازی سرد به دلیل آفلاین بودن، غیر قابل هک بوده و امنیت فوق العاده بیشتری دارد. با این حال، اکثر کیف پول‌های سرد سخت افزاری هستند که باید خریداری شوند. کیف پول اتمیک یک استثنا است؛ زیرا به عنوان کیف پول سرد طبقه‌بندی می‌شود و همچنین استفاده از آن رایگان است.

واضح است که با کیف پول اتمیک ارز دیجیتال، گذرواژه‌ها و داده‌های شما در دستگاه شما ذخیره می‌شوند. بنابراین، اگر آن دستگاه به اینترنت متصل است کیف پول شما نیز متصل است. اگر کیف پولی می‌خواهید که آفلاین نگه داشته شوند کیف پول‌های سخت افزاری انتخاب بهتری هستند.

اشتراک ارز دیجیتال با کیف پول اتمیک

استیکینگ یک راه محبوب برای رشد ارزش ارز دیجیتال است. پس از آنکه ارز دیجیتال خود را به اشتراک می‌گذارید، از آن به عنوان وثیقه استفاده کرده و به اعتبارسنجی تراکنش‌ها و ایمن سازی شبکه بلاکچین کمک می‌کنید. در نهایت به ازای مبلغی که شرط بندی کرده‌اید، پاداش دریافت می‌کنید. شما می‌توانید همه کارهای گفته شده را به سرعت و به راحتی در کیف پول اتمیک انجام دهید. کیف پول اتمیک از اشتراک گذاری ده‌ها هزار ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

سازگاری با سیستم عامل‌های مختلف

کیف پول اتمیک با سیستم عامل‌های مختلف از جمله Windows ،MacOS ،Android ،iOS ،Debian Ubuntu و Fedora سازگار است.

پشتیبانی از انواع ارزهای دیجیتال

کیف پول اتمیک را می‌توان برای ذخیره و مبادله بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال به صورت ناشناس استفاده کرد.

پشتیبانی حرفه‌ای

کیف اتمیک ارز دیجیتال دارای خدمات مشتری ۲۴ ساعته است که از طریق چت آنلاین، ایمیل، صفحه سوالات پر کاربرد و سیستم تیکت ارائه می‌شود.

رابط کاربری ساده

استفاده از کیف پول اتمیک ارز دیجیتال برای کاربران تازه کار و حرفه‌ای بسیار آسان است.

نقاط ضعف کیف پول اتمیک

مواردی که در کیف پول اتمیک ارز دیجیتال جای کار دارد:

آسیب پذیری‌های بالقوه

Least Authority آزمایش امنیتی جامع از کیف پول اتمیک انجام داد و یافته‌های خود را در فوریه ۲۰۲۲ منتشر کرد. طبق این گزارش کیف پول اتمیک دارای نقاط آسیب پذیری است که کاربران را در معرض خطر قرار می‌دهد. پاسخ کیف پول اتمیک به این گزارش این بود که در حال کار بر روی اصلاحات است و آسیب‌پذیری‌های کشف شده خطری برای وجوه کاربران ایجاد نمی‌کنند.

امنیت مهمترین عامل در کیف پول رمزنگاری است. بنابراین هرگونه گزارش آسیب پذیری توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. بر اساس پاسخ کیف اتمیک ارز دیجیتال به نظر نمی‌رسد که این مشکلات جدی باشند اما مطمئناً قبل از استفاده از کیف پول اتمیک ارزش بررسی دارد.

عدم سازگاری با کیف پول‌های سخت افزاری

کیف پول اتمیک مانند سایر کیف پول‌های نرم افزاری با کیف پول‌های سخت افزاری سازگار نیست.

طیف محدودی از ارزهای دیجیتال برای خرید

کیف پول اتمیک ارزهای دیجیتال بسیاری را برای خرید ندارد. کاربران به برخی از ارزهای دیجیتالی اصلی بازار محدود خواهند بود. بنابراین برای خرید ارزهای دیجیتال دیگر باید در صرافی‌های ارز دیجیتال دیگر جستجو کنید.

منبع باز نیست

مانند بسیاری از کیف پول‌های رمزنگاری شده، کیف پول اتمیک ارز دیجیتال کد منبع خود را برای بازبینی در دسترس عموم قرار نمی‌دهد. شاید این نکته یک نقطه ضعف محسوب نشود اما از دید برخی سرمایه گذاران کیف پول‌های منبع باز امن‌تر است.

کیف پول اتمیک از چه رمزارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

کیف پول اتمیک بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند. این پشتیبانی شامل کوین‌های اصلی بازار ارز دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، کاردانو و USDC و برخی از کوین‌هایی با شهرت کمتر می‌شود.

هزینه‌های کیف پول اتمیک

کیف پول اتمیک برای ذخیره سازی ارز دیجیتال رایگان است و هیچ هزینه اضافی برای پرداخت‌ها اعمال نمی‌کند. اما زمانی که ارز دیجیتال ارسال می‌کنید، بلاک چین برای پرداخت اعتباردهنده‌های آن هزینه‌های شبکه دریافت می‌کند. این کارمزد توسط بلاک چین در زمان تراکنش محاسبه می‌شود.

کیف پول اتمیک ارز دیجیتال برای خریدهای فیات به کریپتو با کارت بانکی ۲ درصد کارمزد (حداقل ۱۰ دلار) دریافت می‌کند. همچنین کیف پول اتمیک برای صرافی‌ها ۰.۵% کارمزد به اضافه کارمزد شریک مبادله‌ای خود دریافت می‌کند.

آیا استفاده از کیف پول اتمیک امن است؟

کیف پول اتمیک ویژگی‌های امنیتی مثال زدنی دارد و هیچ رمز عبور کاربری، داده یا عبارت پشتیبانی اولیه را در سرورهای خود ذخیره نمی‌کند. تمام این اطلاعات در دستگاه کاربر جایی که کیف پول اتمیک را نصب کرده‌اید ذخیره می‌شود. اگر عبارت پشتیبانی اولیه و رمز عبور را ایمن نگه دارید، رمز ارز شما امن خواهد بود.

نوشته شده با توجه به مقاله آیا کیف پول اتمیک امن است؟

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا