بازی

نقدها و نمرات اولیه فیلم Renfield منتشر شد

نقدها و نمرات اولیه فیلم Renfield منتشر شد

کمتر از دو هفته‌ی دیگر فیلم Renfield با نقش‌آفرینی نیکولاس هولت و نیکولاس کیج در سینماها اکران خواهد شد. به تازگی اما تعدادی از رسانه‌ها و وب‌سایت‌های معتبر، نقد و نظرات‌شان در رابطه با این عنوان سینمایی را بیان کرده‌اند. بدین ترتیب نمرات فیلم رنفیلد یک اثر ترسناک، کمدی و اکشنِ بسیار موفق را نوید می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنیدبراساس نمرات راتن تومیتوز
بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنید

این فیلم داستان رنفیلد (نیکولاس هولت)؛ خدمتکار وفادار دراکولا (نیکولاس کیج) در عصر و زمانه‌ی مدرن را دنبال می‌کند. او که به هر قیمتی شده باید از تمامی دستورات اربابش اطاعت کند حال پس از قرن‌ها بندگی، تصمیم می‌گیرد تا از دستورات دراکولا سرپیچی و در جستجوی یک زندگی جدید باشد.

نقدها و نمرات اولیه فیلم Renfield منتشر شد - lastech

با توجه به نمرات منتشر شده می‌توان حدس زد فیلم Renfield تعادل خوبی بین وحشت و کمدی را ایجاد کرده و تاکنون نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرده است. بر همین اساس، این فیلم توانسته از سایت راتن تومیتوز (بر اساس ۷ نقد) امتیاز ۸۶٪ را دریافت کند و متاکریتیک نیز (از مجموع ۴ نقد) نمره ۸۰ را به آن داده است. در ادامه به نظرات برخی از کارشناسان درباره این فیلم اشاره‌ای خواهیم داشت:

به‌نظر می‌رسد مک‌کی (کارگردان) درک خوبی از ایجاد تعادل در یک فیلم ترسناک دارد و این موضوع، همچان چیزی است که رنفیلد را که این هفته در جشنواره فیلم اورلوک نمایش داده شد، به اثری لذت‌بخش و تماشایی تبدیل می‌کند.

Collider – نمره ۸۳ از ۱۰۰

رنفیلد دقیقا می‌داند که می‌خواهد به چه چیزی دست یابد و این کار را با اجراهایی تاثیرگذار و برخی از صحنه‌های فوق‌العاده خشونت‌آمیز و البته بسیار لذت‌بخش که باعث می‌شود درجه‌بندی سنی بزرگسال (R rated) را کسب کند، به خوبی به مقصد می‌رساند.

Consequence – نمره ۸۳ از ۱۰۰

نقدها و نمرات اولیه فیلم Renfield منتشر شد - lastech

رنفیلد برای خشنود کردن طرفداران دیرینه‌ی دراکولا یک طنز سیاه و اکشن را به جای تصویری گوتیک، شبح‌وار و مرموز، ارائه می‌دهد. همچنین به نسل جدید یادآوری می‌کند کنت دراکولا اولین و مسلما بهترین هیولای شرور در تاریخ (ژانر) وحشت هالیوود برشمرده می‌شود.

Empire – نمره ۸۰ از ۱۰۰

حتی اگر با داستان‌های شخصی رنفیلد یا ربکا نتوانستید ارتباط بگیرید، حال به لطف کیج، «رنفیلد» یک فیلم کمدی و ترسناک کمیابی است که تعادل خوبی را بین این ژانرها برقرار می‌کند.

The Playlist – نمره ۷۵ از ۱۰۰

با توجه به نمرات فیلم Renfield می‌توان نتیجه گرفت این عنوان سینمایی یک اثر پرشده از صحنه‌های اکشن اغراق‌آمیز و کمدی است که سطح سرگرمی قابل قبولی را ارائه داده و احتمالا حسابی تماشاگران را هیجان‌زده خواهد کرد. حال باید دید با توجه به شرایط مذکور این فیلم سینمایی چه عملکردی را در باکس آفیس خواهد داشت.

فیلم Renfield برای اکران در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۲۳ (۲۵ فروردین ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۵ هیولای لاوکرفتی وحشتناککابوس‌های کیهانی
۱۵ هیولای لاوکرفتی وحشتناک

بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

فیلم نامه Fantastic Four توسط چه کسی بازنویسی می‌شود؟ - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا