رمز ارز

نفوذ گسترده NFTها به دنیای ورزش!

زمان مطالعه: دقیقه

دوره طولانی زمستان رمزارزها، قیمت‌های پایه متورم و نجومی را در سراسر اکوسیستم NFT ویران کرد و به طور ناخواسته احساسات سرمایه‌گذاران را تغییر داد و کاربران را مجبور کرد تا در استراتژی‌ سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت خود تجدید نظر کنند.
مشارکت پرقوت اکوسیستم ورزشی یکی از علت‌های اصلی تسریع پذیرش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) بود؛ زیرا تیم‌ها و بازیکنان از این فناوری برای تعامل با طرفداران خود استفاده کردند. با این حال، طرفداران ورزش به مرور رفتاری فراتر از شرکت در سرمایه‌گذاری بر اساس هیجان و هیاهوی حاکم بر این دنیای نو ظهور نشان دادند.
یک مطالعه منتشرشده توسط گروه تحقیقاتی ملی آمریکا (NRG) نشان داد که علاقه‌مندان به ورزش در انتظار بازاری سبزتر و صعودی‌تر برای کسب اطلاعات در خصوص NFTها می‌باشند. در ژوئن ۲۰۲۲، فروش NFT به پایین‌ترین حد یک ساله رسید که نشان‌دهنده پایان هجمه تبلیغاتی حاکم بر NFT است. تحقیقات NRG با بررسی ۳۲۵۰ از علاقه‌مندان ورزش در سراسر ایالات متحده، بریتانیا، ژاپن و برزیل، ترس شدید از دست دادن سرمایه یا کلاهبرداری را به عنوان یکی از بزرگترین عوامل بازدارنده برای خرید NFT نشان داد.
با وجود تفاوت‌های ژئوپلیتیکی، سرمایه‌گذاران هر چهار کشور با وجود مقرراتی سخت‌گیرانه‌تر در مورد NFT با در نظر گرفتن عواملی از جمله محدودیت‌های سنی و میزان ریسک پذیری اتفاق نظر داشتند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا