بازی

نظر کمیسیون اروپا درباره خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت با تاخیر اعلام می‌شود

نظر کمیسیون اروپا درباره خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت با تاخیر اعلام می‌شود

کمیسیون اروپا یکی از مهم‌ترین سازمان‌هایی است که باید خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت را تایید کند ولی به نظر می‌رسد برای تصمیم نهایی آمادگی ندارد. 

کمیسیون اروپا پیش از این قصد داشت در تاریخ ۲۵ آپریل (۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) تصمیم نهایی خود را مشخص کند. اکنون رویترز گزارش داده که این سازمان این کار را با یک ماه تاخیر انجام می‌دهد و تا تاریخ ۲۲ می ( ۱ خرداد ۱۴۰۲) باید منتظر بمانیم تا از موافقت یا مخالفت آن‌ها با این معامله ۶۸ میلیارد دلاری اطلاع پیدا کنیم. 

مطلب پیشنهادی:دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟چه دکمه خوبی هستی!
دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

کمیسیون اروپا قصد دارد برای اتخاذ یک تصمیم درست، از نظر شرکت‌های رقیب و کاربران نیز استفاده کند. این سازمان نگران افزایش بیش از حد نفوذ Microsoft در بازار ویدئو گیم است و می‌ترسد که خرید اکتیویژن بلیزارد رقابت در این صنعت را از بین ببرد. سونی نیز در تلاش برای جلوگیری از این قرارداد بوده و به همین خاطر باید اسرار تجاری خود را منتشر کند.

خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت

موضوع مهم در خرید اکتیویژن بلیزارد سرنوشت فرانچایز کال آو دیوتی است. مایکروسافت بارها تاکید کرده که برنامه‌ای برای انحصار سری بازی Call of Duty ندارد. به همین خاطر یک سری قرارداد ۱۰ ساله با شرکت‌هایی مثل نینتندو امضا کرده تا نسخه‌های جدید کال آو دیوتی را به کامل‌ترین شکل ممکن برای کنسول‌های آن‌ها منتشر کند. 

سرنوشت خرید کمپانی اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت هنوز مشخص نیست و این امکان وجود دارد که سازمان FTC و اتحادیه اروپا مانع نهایی شدن آن شود.

مطلب پیشنهادی:تاریخچه کنسول‌ های ایکس باکسبیش از ۲۰ سال از انتشار ایکس باکس اصلی می‌گذرد.
تاریخچه کنسول‌ های ایکس باکس


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا