شبكه اجتماعی

نظرسنجی ماسک برای برگرداندن اپلیکیشن ویدئویی توییتر

ماسک پیش از این نظرسنجی‌هایی را درباره فروش ۱۰ درصد از سهام خود در شرکت خودروسازی تسلا و اضافه شدن دکمه ویرایش در توییتر انجام داده بود. در حالی که رای دهندگان از افزوده شدن دکمه ویرایش حمایت کردند اما معلوم نیست حمایت آنها تا چه حد تاثیر داشته است.

به گزارش lastech از ایسنا، توییتر، سرویس ویدئوی کوتاه “واین” را در سال ۲۰۱۲ خرید و در سال ۲۰۱۶ در بحبوحه مشکلات داخلی و ناتوانی برای حفظ تولیدکنندگان محتوای برتر، آن را تعطیل کرد. ستارگان اصلی “واین” برای مزایای بهتر این سرویس را رها کرده و به رقیبانی نظیر فیس بوک و یوتیوب گوگل جذب شدند. سال بعد، شرکت بایت دنس، اپلیکیشن Musical.ly را خریداری و آن را با سرویس ویدئوی کوتاه خود تیک تاک ادغام کرد. جک دورسی، یکی از موسسان و مدیرعامل سابق توییتر، چند ماه پیش تعطیلی سرویس ویدئویی “واین” (Vine) را بزرگترین افسوس خود خوانده بود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، بیش از ۷۰۰ هزار کاربر تاکنون در نظرسنجی “واین” رای داده و ۷۲ درصد رای مثبت داده اند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا