رمز ارز

نرخ سوختن شیبا افزایش یافت! قیمت چطور؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق آخرین آمار شیباریوم، ارز دیجیتال شیبا اینو افزایش قابل‌توجهی را در میزان سوختن خود در 1 آوریل تجربه کرد. داده‌ها افزایش 2025.75 درصدی را در نرخ سوختن نشان می‌دهد که منجر به سوزاندن بیش از 202 میلیون توکن SHIB تا زمان نگارش این خبر شده است. علاوه بر این، تعداد کل توکن‌های سوخته SHIB اکنون از 400 تریلیون فراتر رفته است.
به گزارش رمزارز نیوز، نرخ سوختن شیبا به دلیل عوامل متعددی از جمله حجم معاملات توکن SHIB، قیمت این توکن و شرایط عمومی بازار در معرض نوسانات است.
همچنین، تغییراتی که توسط تیم شیبا اینو در مکانیسم سوختن توکن انجام شده است، می‌تواند بر میزان سوختن تأثیر بگذارد. این تغییرات می‌تواند افزایش کارمزد تراکنش یا معرفی رویدادهای سوختن جدید باشد.
علی‌رغم راه‌اندازی شبکه آزمایشی شیباریوم، توجه به این نکته مهم است که توکن اصلی شبکه که در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرد Shiba Swap BONE (BONE) است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

در زمان نگارش این خبر، حجم معاملات SHIB به بیش از 217 میلیون رسیده، بدون اینکه جهش قابل‌توجهی مشاهده شود.
افزایش اخیر در نرخ سوختن Shiba Inu بر قیمت آن نیز تأثیر گذاشته است. با تجزیه و تحلیل حرکت قیمت SHIB در بازه زمانی روزانه، می‌توان مشاهده کرد که این توکن در دو روز گذشته روند صعودی داشته است.
معاملات قبلی با افزایش بیش از 2 درصدی به پایان رسید و تا لحظه نگارش این خبر، بیش از 1 درصد افزایش داشت. این افزایش جزئی مقدار باعث شد که شاخص قدرت نسبی کمی بالاتر از خط خنثی حرکت کند.
نرخ سوختن شیبا افزایش یافت! قیمت چطور؟طی 30 روز گذشته، سرمایه‌گذاران شیبا اینو دلیلی برای خوشحالی پیدا کردند؛ زیرا این توکن سود کمی را تجربه کرد. نسبت ارزش بازار 30 روزه به ارزش واقعی (MVRV) نشان داد که SHIB به 0.652 درصد رسیده است. این مقدار نشان می‌دهد که توکن SHIB پس از ماه‌ها کم‌ارزش‌ بودن، کمی باارزش‌تر شده است.

منبع

ای ام بی کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا