بازی

نخستین تریلر پیش‌درآمد سریال Supernatural منتشر شد [تماشا کنید]

شبکه The CW اولین تریلر از پیش‌درآمد سریال سوپرنچرال (Supernatural) به نام The Winchesters را منتشر کرده که توسط جنسن اکلس (بازیگر نقش دین وینچستر) روایت می‌شود. این سریال در واقع به عنوان اسپین آف مجموعه اصلی ساخته می‌شود و قرار است در پاییز اکران شود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق
نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق

سوپرنچرال همانطور که از نامش پیداست، یک سریال فراطبیعی، درام و فانتزی است که داستان برادران وینچستر را دنبال می‌کند. این سریال در سال ۲۰۲۰ پس از ۱۵ فصل به پایان رسید و ساخت سریال پیش درآمد آن، یعنی The Winchesters در ماه ژوئن ۲۰۲۱ تایید شد. جنسن اکلس به همراه همسرش، دانیل اکلس از تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه هستند.

سریال The Winchesters روی ماجراهای پدر و مادر دین و سم، یعنی مری (مگ دانلی) و جان (دریک راجر) متمرکز است. در این سریال، مری و جان مانند دین و سم مشغول شکار ارواح هستند. در سریال Supernatural، جان از شکار فراطبیعی مری تا زمانی که از دنیا رفت اطلاعی نداشت و اکنون مشخص نیست که سریال پیش‌درآمد قرار است به این موضوع بپردازد یا خیر. در تریلر می‌بینیم که این دو با یکدیگر مشغول شکار هیولاها هستند و دین برگشته و قصد دارد راز گذشته والدینش را کشف کند.

سریال سوپرنچرال

این تریلر برای طرفداران مجموعه سوپرنچرال بسیار هیجان‌انگیز است، چراکه طی آن می‌توانند بازگشت دین، یکی از شخصیت‌های محبوب و اصلی سریال را ببیند. بدون شک، The Winchesters فضای کاملا متفاوتی از سریال سوپرنچرال خواهد داشت، زیرا داستانی دارد که مخاطبان قبلا آن را ندیده‌اند و تاریخچه جدیدی را برای مری و جان رقم می‌زند.

پیش‌تر ذکر شد که سریال The Winchesters قرار است در پاییز منتشر شود، اما هنوز هیچ تاریخ انتشار دقیقی برای آن اعلام نشده و باید منتظر اخبار بعدی باشیم.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت نهم سریال جیران – سرگیجه قاجاریاقیانوسی به عمق یک متر
نگاهی به قسمت نهم سریال جیران – سرگیجه قاجاری


معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا