رمز ارز

نتیجه دادگاه ریپل چه زمانی اعلام می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

برد گارلینگهاوس، مدیرعامل شرکت بلاکچینی ریپل، در کنفرانس هفته فین‌تک دی سی به حضار گفت که پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه شرکتش در نیمه اول سال 2023 حل و فصل خواهد شد.
گارلینگهاوس می‌گوید که این شکایت در حالت خوش‌بینانه ظرف سه یا چهار ماه آینده حل خواهد شد. با این حال، او این گزینه را رد نمی‌کند که این زمان ممکن است بیشتر از این طول بکشد. گارلینگهاوس همچنین گفته که ریپل می‌تواند با کمیسیون SEC به توافق برسد، اما تاکید کرده که ارز دیجیتال ریپل (XRP) باید به عنوان یک دارایی جدا از اوراق بهادار شناخته شود.
گارلینگهاوس در اظهارات خود همچنین یادآوری کرد که چند نفر از اعضای صنعت کریپتو، هشدار شرکت ریپل در مورد پیامدهای مهم این دعوی قضایی برای کل بخش رمزارزها را به شوخی گرفته بودند. او در ادامه اظهار داشت که دیگر اینطور نیست و اضافه کرد که امروز همه اذعان دارند که این موضوع چقدر برای ایالات متحده و رهبری این کشور در دنیای رمزارزها مهم است.
گارلینگهاوس می‌گوید ما فکر می‌کنیم که قانون بسیار روشن است. وی در مورد وضعیت دادگاه هم گفت که دادگاه درباره ادعای کمیسیون SEC در مورد سخنرانی ویلیام هینمن (William Hinman)، مدیر سابق امور مالی این کمیسیون، از آنان مدرک خواسته، اما SEC هنوز مدارکی را به مقام قضایی ارائه نکرده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا