بازی

نام Square Enix Montréal به Studio Onoma تغییر پیدا کرد

نام Square Enix Montréal به Studio Onoma تغییر پیدا کرد

اسکوئر انیکس مونترال، توسعه دهنده بازی Lara Craft Go پس از خرید توسط Embracer Group در اوایل سال جاری به Onoma تغییر نام داد.

Square Enix Montréal در سال ۲۰۱۱ با هدف توسعه بازی‌های پریمیوم تاسیس شد و در سال ۲۰۱۳ تمرکز خود را به بازی‌های رایگان تغییر داد. این استودیو، سازنده بازی‌های موبایلی از جمله Hitman Go، Lara Croft Go و Deus Ex Go است که برخی از آن‌ها برای پی‌سی و کنسول‌ها نیز منتشر شده‌اند.

این استودیو در وب‌سایت خود توضیح داد که Onoma کلمه‌ای یونانی به معنای «نام» است و «نام‌ها امکانات بی‌پایانی را ارائه می‌کنند.»

در ادامه توضیحات آن آمده است:

قدرت ما همیشه توانی‌مان برای تکامل و انطباق با روندهای و تغییرات بازار بوده است. تغییر نام تجاری ما به عنوان Studio Onoma نیز تحول دیگری است که برای آن هیجان داریم. هویت برند جدید ما به عنوان چتری برای چندین محصول، برنامه و ابتکار عمل خواهد کرد که هر کدام دارای شخصیت‌های متمایزی هستند. ما برند Onoma را ساخته‌ایم تا انعطاف‌پذیر باشد و آینده ما را نشان دهد، با مخاطبان متعدد ارتباط برقرار کند و مانع از گسترش ما در بازار نشود.

Square Enix

در ماه آگوست گزارش‌هایی درباره درخواست علامت تجاری «Studio Onoma» منتشر شده بود که در آن زمان اشاره شد می‌تواند نام استودیو جدید غربی اسکوئر انیکس، ناشر ژاپنی Final Fantasy باشد.

Embracer در ماه می اعلام کرد که با خرید بخش بزرگی از بازوی توسعه غربی Square Enix به مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار موافقت کرده است که با وجود آن شرکت‌های Crystal Dynamics، Eidos Montreal و Square Enix Montréal همراه با برخی IP ها از جمله Tomb Raider، Deus Ex و Theif را مالک می‌شود.


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا