بازی

نامه سال نو مدیرعامل اسکوئر انیکس ۱۴ بار به تکنولوژی بلاکچین اشاره می‌کند

نامه سال نو مدیرعامل اسکوئر انیکس ۱۴ بار به تکنولوژی بلاکچین اشاره می‌کند

با وجود اینکه بیشتر کمپانی‌ و استودیوهای فعال در صنعت گیم قصد دوری از تکنولوژی بلاکچین و NFT را دارند، اسکوئر انیکس استراتژی‌های خود را تغییر نداده است.

این شرکت در تمامی بیانیه‌های خود در ماه‌های اخیر اعلام کرده بود که روی تکنولوژی بلاکچین و NFT تمرکز دارد. اکنون یوسوکه ماتسودا (Yosuke Matsuda)، مدیرعامل اسکوئر انیکس، در نامه سال نو خود بیشتر از ۱۰ بار به این موضوع اشاره کرده است. البته این نامه‌ها چندان اهمیت ندارند و در واقع خلاصه‌ای از سال گذشته و پنجره‌ای به آینده هستند.

ماتسودا در نامه تبریک سال نو خود به طرفداران، ۱۴ بار از عبارت بلاکچین استفاده می‌کند. در این نامه ابتدا به موضوعاتی مثل تورم، حمله روسیه به اوکراین، افزایش قیمت، اختلالات زنجیره تامین و اخراج دسته جمعی کارکنان اشاره می‌شود. با این وجود این کمپانی سه استودیو بزرگ خود را فروخته است تا روی یک تکنولوژی نه چندان محبوب تمرکز کند. 

اسکوئر انیکس

اسکوئر انیکس چند بازی با تکنولوژی بلاکچین در دست ساخت دارد که اولین آن‌ها ماه پیش معرفی شد. این بازی که Symbiogenesis نام دارد، به عنوان نخستین پروژه جمع‌آوری آثار هنری دیجیتالی برای طرفداران Web3 یاد شده است. Square Enix باور دارد که هنوز تصمیم گیری برای تبدیل دراگن کوئست و فاینال فانتزی به بازی‌های NFT زود است.

عرضه Symbiogenesis از بهار سال ۲۰۲۳ درکنار چیزی تحت عنوان خدمات رایگان مرورگر آغاز می‌شود.


بتل پس چطوری دنیای بازی های آنلاین را تغییر داد؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا