بازی

ناتی داگ برای ساخت نسخه پی‌سی The Last of Us Part 1 با استودیو دیگری همکاری کرده

ناتی داگ برای ساخت نسخه پی‌سی The Last of Us Part 1 با استودیو دیگری همکاری کرده

هفته گذشته، با اعلام سیستم موردنیاز The Last of Us Part 1 متوجه شدیم که برای نصب به ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز دارد. مابقی نیازهای پی‌سی تا حد زیادی قابل انتظار بود و برای اجرای بازی با کیفیت 4K با تنظیمات Ultra و دستیابی به نرخ فریم پایدار، پردازنده و کارت گرافیک نسل فعلی را توصیه کرده بود.

امروز وبلاگ پلی استیشن این مشخصات را با چند تفاوت جزئی به‌روز کرده است. جدول جدید یک Radeon RX 5700 XT را به جای 5800 XT برای بازی در رزولوشن 1080p در تنظیمات High توصیه می‌کند، در حالی که حداقل مشخصات اکنون شامل Radeon RX 6500 XT چهار گیگابایتی است. در بخش الترا، Radeon RX 7900 XT را با RX 7900 XTX برای بازی با کیفیت 4K جایگزین کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Last of Us | قسمت چهارم«لطفا دستم رو بگیر»
نقد سریال The Last of Us | قسمت چهارم

در آخر، یک لوگوی جدید در پایین جدول وجود دارد که هفته گذشته وجود نداشت. این لوگو متعلق به Iron Galaxy است، استودیویی که در طول سال‌ها به پورت بسیاری از بازی‌ها کمک کرده است، از Fallout 76 و Diablo 3 گرفته تا اورواچ روی نینتندو سوییچ. آن‌ها همچنین در ساخت نسخه اخیر Metroid Prime Remastered نقش داشته است.

The Last of Us

استودیو Iron Galaxy روی پورت Uncharged: Legacy of Thieves Collection برای پی‌سی نیز با ناتی داگ همکاری کرده ب.د. همانطور که DSO Gaming اشاره کرده، این پورت در زمان عرضه مشکلاتی داشت زیرا کنترل‌های ماوس کار نمی‌کردند و پچی برای رفع آن باعث ایجاد استاترینگ دوربین شد. این مشکلات در پچ‌های بعدی حل شدند، اما نشان می‌دهد که چگونه پورت بازی‌ها بین پلتفرم‌ها همیشه آنطور که می‌خواهیم روان پیش نمی‌رود.

The Last of Us Part 1 در تاریخ ۲۸ مارس برای رایانه‌های شخصی از طریق استیم عرضه می‌شود. در این مدت، می‌توانید به عقب برگردید و سریال تلویزیونی HBO را که به تازگی فصل اول خود را در روز یکشنبه به پایان رساند، دوباره تماشا کنید.

کریگ مزین و نیل دراکمن تایید کرده‌اند که فصل‌های دوم و سوم بر اساس The Last of Us Part 2 ساخته می‌شوند، اما ممکن است بخش‌هایی «بسیار متفاوت» در مقایسه با بازی وجود داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟دردسرهای مرور خاطرات!
چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا