عمومی

نات‌کوین صنعت کریپتو را درنوردید و وارد فهرست ۱۰ رمزارز برتر شد

نات‌کوین صنعت کریپتو را درنوردید و وارد فهرست ۱۰ رمزارز برتر شد

نات‌کوین، مینی‌اپلیکیشنی بر بستر تلگرام، در چند ماه به ۳۵ میلیون کاربر فعال دست پیدا کرد و برخلاف آنچه تصور می‌کردیم، وارد بلاک‌چین TON و سپس صرافی‌های بزرگ رمزارز شد. با ورود نات‌کوین به صرافی‌ها، کاربران توانستند شروع‌به درآمدزایی کنند.

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، ضمن اشاره به لیست‌شدن نات‌کوین در صرافی‌ها می‌گوید این رمزارز در زمانی سریع وارد فهرست ۱۰ رمزارز برتر دنیا از لحاظ حجم معامله شد و ارزش بازارش به تقریبا ۷۰۰ میلیون دلار رسید. دورف موفقیت چشمگیر نات‌کوین را به بستر مناسبی که تلگرام ارائه کرده، نسبت داده است.

ظاهراً نات‌کوین در یکی از صرافی‌های ایرانی نیز فهرست شده است و امکان خرید و فروش آن برای کاربران وجود دارد. نات‌کوین فعلاً قیمت خیلی زیادی ندارد، با این‌حال تحلیلگران نسبت‌به آینده‌‌اش خوش‌بین هستند.

شخص پاول دورف یکی از برجسته‌ترین کسانی است که آینده‌ی روشنی برای نات‌کوین تصور می‌کند. دورف می‌گوید کاربران تلگرام ۶٫۸ میلیون دلار نات‌کوین به او هدیه داده‌اند. ظاهراً مدیرعامل تلگرام برنامه‌ای برای فروش نات‌کوین ندارد: «من این کوین‌ها را تا زمانی که به ۶۸۰ میلیون دلار تبدیل شوند، نگه می‌دارم و سپس از آن‌ها به‌منظور خرید سرورهای بیشتر برای تلگرام استفاده خواهم کرد.»

شما چه نظری درباره‌ی نات‌کوین دارید؟

این مقاله حاوی توصیه‌ی اقتصادی lastech نیست. خطر از‌‌دست‌‌دادن سرمایه در هر سرمایه‌گذاری‌‌‌‌ وجود دارد و سرمایه‌گذار باید پس از مطالعه و تحقیق، خودش تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت آن را بر‌‌عهده بگیرد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا