تکنولوژی

مینگ-چی کو: هدست پلی استیشن VR2 احتمالا فصل اول 2023 وارد بازار می‌شود

طبق گزارش‌های منتشر شده، تولید انبوه PS VR2 یا نسل دوم هدست پلی استیشن VR در نیمه دوم سال جاری با 1.5 میلیون دستگاه آغاز خواهد شد و این احتمال وجود دارد که دستگاه در سه ماهه اول سال 2023 وارد بازار شود.

«مینگ-چی گو» که معمولا درباره محصولات اپل گزارش‌هایی منتشر می‌کند، این بار در توییتر اشاره کرده که تاریخ عرضه نسل بعدی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن توسط سونی به زمان‌بندی توسعه بازی‌های آن مربوط می‌شود. البته خبر خوب اینکه اخیرا اعلام شده بود این دستگاه در زمان عرضه بیش از 20 بازی از تمام استودیوهای سونی خواهد داشت.

هدست پلی استیشن

او در توییت خود نوشت:

«آخرین بررسی‌های من از زنجیره تامین نشان می‌دهد که مونتاژکنندگان و تولیدکنندگان PS VR2 تولید انبوه را با حدود 1.5 میلیون واحد در نیمه دوم سال 2022 آغاز خواهند کرد. سونی ممکن است آن را در سه ماهه اول 2023 عرضه کند، که البته به توسعه بازی‌های PS VR2 بستگی دارد.»

مهم‌ترین پیشرفت هدست پلی استیشن VR2

کو در ادامه توییت خود به مشخصات هدست پلی استیشن پرداخته و مهم‌ترین پیشرفت آن را شروع استفاده از ماژول‌های نوری اعلام کرده. به گفته او، PS VR2 از شش ماژول نوری (چهار دوربین 720P IR و دو دوربین ردیابی چشم) بهره خواهد برد. همچنین از شرکت Genius به عنوان تامین‌کننده لنز دستگاه یاد شده است.

هدست پلی استیشن

هفته گذشته سونی تایید کرد که نمایش بعدی State of Play در تاریخ 2 ژوئن (12 خرداد) پخش می‌شود که در آن بازی‌های در حال توسعه برای هدست نمایش داده خواهند شد. برخی منابع از آن زمان تاکنون ادعا کرده‌اند که در این رویداد شاهد نسخه واقعیت مجازی بازی‌هایی از جمله Call of Duty: Modern Warfare 2 و Killzone برای نسل بعدی هدست پلی استیشن خواهیم بود.

همچنین می‎‌توان انتظار داشت که در این رویداد، جزئیات بیشتری درباره خود دستگاه نیز توسط سونی منتشر شود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا