عمومی

میزیتو، نرم‌افزار مدیریت مشتریان برای شرکت‌های نرم‌افزاری

میزیتو، نرم‌افزار مدیریت مشتریان برای شرکت‌های نرم‌افزاری

ابزارهای مدیریت وظایف| اتصال پرونده مشتری به پروژه در میزیتو

مشاهده وظایف روزانه یکی از نیازهای اعضای تیم‌های توسعه نرم‌افزار است. اگر این افراد بخواهند این اطلاعات را از نرم‌افزارها و منابع مختلف به‌دست بیاورند باید زمان زیادی را صرف کنند و امکان بروز اشتباهات نیز وجود دارند. بنابراین CRMها عموما دارای ابزارهای مدیریت وظایف و کارها هستند. این ابزارها گردش کار روزانه در شرکت را آسان می‌کنند و هر عضو از تیم می‌تواند به‌سادگی وظایف خود را پیگیری کند. در میزیتو این امکان فراهم است که اعضا از پرونده مشتری وظیفه‌ای برای تیم‌های دیگر در پروزه های مختلف ایجاد کنند تا بدین صورت پرونده مشتری به پروژه‌های مورد نظر متصل شود.

برخورداری از نرم‌افزار موبایل | استفاده همزمان از میزیتو در سه بستر وب، اندروید و آی او اس

بهترین پلتفرم‌های مدیریت ارتباط با مشتری، گزینه‌هایی هستند که نرم‌افزار موبایل اختصاصی دارند. بنابراین مدیران، اعضای درون شرکت و همچنین اعضای دورکار می‌توانند در هر زمان و مکان با استفاده از تلفن همراه خود به CRM دسترسی داشته باشند. بنابراین داده‌های جدید در زمان واقعی وارد سیستم می‌شوند و هر یک از اعضای درگیر در پروژه به سرعت در جریان تغییرات قرار می‌گیرند.

میزیتو؛ به‌عنوان یک پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری رایگان

اگر به‌دنبال یک پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری رایگان هستید، میزیتو بهترین گزینه برای شما است. میزیتو یک نرم‌افزار آنلاین مدیریت پروژه و همچنین CRM کاربردی برای شرکت‌های نرم‌افزاری است. این پلتفرم دارای بخشی به نام پرونده مشتری است که اکثر نیازهای شما به یک CRM را پاسخ می‌گوید. برای مثال در این بخش می‌توانید برای هر مشتری یک پرونده مشتری مجزا ایجاد کنید. در هر پرونده می‌توانید اطلاعات گوناگونی را ثبت کنید.

برخی از جزئیات هر پرونده مشتری در این پلتفرم را با هم بررسی می‌کنیم:

  •    امکان ثبت اطلاعات مشتری
  •    امکان ویرایش اطلاعات مشتری
  •     قابلیت بارگذاری تصویر مشتری
  •   امکان ایجاد برچسب‌های گوناگون برای دسته‌بندی و جستجوی مشتریان
  • امکان ایجاد دسترسی برای مشاهده پرونده توسط اعضای تیم
  •      ثبت فرصت‌های فروش و سرنخ فروش روی پرونده
  •    ثبت اسناد مالی روی پرونده
  •     ثبت اطلاعات تماس مشتری

در زمان ثبت نام در پلتفرم میزیتو شما باید یکی از پلن‌های اشتراک آن را انتخاب کنید. این پلتفرم دارای سه پلن اشتراک است. اولین پلن، پلن رایگان می‌باشد که امکان دسترسی ۵ کاربر به‌طور همزمان را برای شما ایجاد می‌کند و همچنین ۱۵۰ مگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا