بازی

میزان هزینه خریدهای درون برنامه‌ای بازی Diablo Immortal سرسام‌آور است

میزان هزینه خریدهای درون برنامه‌ای بازی Diablo Immortal سرسام‌آور است

یک تحلیل جدید نشان می‌دهد که ارتقای کامل یک شخصیت در بازی Diablo Immortal از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای، ممکن است حدود ۱۱۰ هزار دلار برای بازیکنان هزینه داشته باشد.

در ویدئویی که به تازگی توسط Belular News منتشر شده، تجزیه و تحلیل‌ها نشان می‌دهد که Legendary Gems، ارز قابل خرید بازی که برای ارتقای شخصیت‌ها در لول‌های بسیار بالا استفاده می‌شود، در حال حاضر نمی‌تواند توسط بازیکنانی که برای آن‌ها پول واقعی پرداخت نمی‌کنند، به دست آید.

مطلب پیشنهادی:بهترین گجت‌های موبایل گیمینگ + جایزه ویژه
بهترین گجت‌های موبایل گیمینگ + جایزه ویژه

این تحلیل ادعا می‌کند که ارتقای کامل یک شخصیت در آخرین سطح از بازی ۱۱۰ هزار دلار هزینه دارد. چیزی که این وضعیت را بدتر می‌کند این است که در حال حاضر، بازیکنان نمی‌توانند به طور مستقیم Legendary Gems را خریداری کنند، در عوض آن‌ها را باید از Legendary Crests که همان لوت‌ باکس‌های بازی هستند، به طور شانسی پیدا کنند.

آنطور که در Reddit توضیح داده شده، مقدار پول لازم برای به حداکثر رساندن یک کاراکتر می‌تواند حتی بیشتر از تخمین‌های قبلی باشد، زیرا سطح کاملی از ارتقاء وجود دارد که تنها زمانی باز می‌شود که بازیکن موفق شود جواهرات ۵ ستاره خود را به درجه ۱۰ برساند. طبق این تاپیک تخمین زده می‌شود که خرید لوت‌ باکس‌ها برای انجام این کار حدود ۴۰ هزار دلار هزینه خواهد داشت.

هنگامی که بازیکن این کار را انجام دهد، Resonating Boards را باز می‌کند که اگرچه هنوز توسط بازیکنی به دست نیامده، اما از طریق تصاویر پیش نمایش نشان داده شده به نظر می‌رسد که بازیکن باید چندین بار روند ارتقاء جواهرات ۵ ستاره خود به درجه ۱۰ را تکرار کند و در صورت انتخاب کاربر برای خرج کردن، هزاران دلار بالقوه بیشتر به هزینه‌های آن اضافه خواهد کرد.

بازی Diablo Immortal

بازی Diablo Immortal به دلیل قوانین سخت‌گیرانه لوت باکس در کشورهای هلند یا بلژیک عرضه نشد. این بازی که هفته گذشته برای دستگاه‌های تلفن همراه و رایانه‌های شخصی (به صورت بتای عمومی) عرضه شد، به مدت کوتاهی برای پیش ثبت نام در فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی در هلند و بلژیک در دسترس بود، اما پس از چند روز حذف شد.

در آوریل سال ۲۰۱۸، کمیسیون بازی کشور بلژیک اعلام کرد که لوت‌ باکس‌ها، مانند آن‌هایی که به ارز واقعی در مُد Ultimate Team فیفا فروخته می‌شوند، قمار هستند. کمیسیون سپس تا آنجا پیش رفت که قصد دارد شرکت‌هایی که به فروش لوت باکس‌ها در بازی‌های خود ادامه می‌دهند، مورد تعقیب کیفری قرار دهد.

در نتیجه، بازی‌های دارای لوت باکس در بلژیک حذف می‌شوند یا اصلا در آنجا فروخته نمی‌شوند. به عنوان مثال، EA در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که دیگر امتیازات درون بازی فیفا را در بلژیک نمی‌فروشد.

مطلب پیشنهادی:۹ بازی آفلاین برتر موبایلی که باید به سراغشان برویدبازی‌هایی که هیچ محدودیتی ندارند
۹ بازی آفلاین برتر موبایلی که باید به سراغشان بروید


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا