عمومی

مک‌بوک، مک مینی و آیمک M4 هفته آینده از راه می‌رسند

مک‌بوک، مک مینی و آیمک M4 هفته آینده از راه می‌رسند

مارک گرمن، خبرنگار بلومبرگ، درست چند ساعت پس از ادعایی مبنی‌بر نزدیک‌بودن معرفی خانواده‌ی مک مجهزبه تراشه‌های سری M4، پست دیگری در ایکس منتشر و اعلام کرد مک‌های M4 هفته‌ی آینده معرفی می‌شوند.

گرمن در پست ایکس خود نوشت: «هفته‌ی شلوغی برای اپل خواهد بود؛ نخست انتشار اپل اینتلیجنس در روز دوشنبه، سپس معرفی مک‌های جدید با تراشه‌های سری M4 و پس‌از آن، انتشار گزارش مالی در روز پنجشنبه.»

بر اساس ادعای گرمن، اپل خبرنگاران و تولیدکنندگان محتوا را برای تجربه‌ای عملی از محصولات جدیدش به لس‌آنجلس دعوت کرده است. با توجه به این دعوت‌نامه، انتظار می‌رود که معرفی رسمی محصولات جدید اپل پیش‌از برگزاری رویداد در هفته‌ی آینده صورت گیرد.

از سوی دیگر سانی دیکسون، افشاگر اپل، ادعا کرد که این شرکت احتمالا مک مینی M4 را با پنج درگاه USB-C معرفی خواهد کرد. گفته می‌شود مک مینی جدید از نظر طراحی متحول می‌شود.

مقاله‌ی مرتبط

با وجود ارسال دعوت‌نامه هنوز مشخص نیست که اپل محصولات جدیدش را در قالب برگزاری رویدادی آنلاین معرفی می‌کند یا صرفا به انتشار بیانیه‌ای رسمی اکتفا خواهد کرد.

انتظار می‌رود اپل از مک بوک پرو با تراشه‌های سری M4، آی مک جدید، مک مینی جدید و مدل به‌روزرشده‌ی چند لوازم جانبی شامل Magic Trackpad و Magic Mouse و Magic Keyboard با درگاه USB-C رونمایی کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا