رمز ارز

مورداعتمادترین ارزهای دیجیتال در میان معامله‌گران!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های جدید منتشرشده توسط پلتفرم تحلیلی Santiment، اعضای جامعه دو ارز دیجیتال ریپل (XRP) و اتریوم (ETH) مشتاقانه منتظر عملکرد مثبت دارایی‌های مورد علاقه خود در آینده‌ای نه‌چندان دور هستند. متأسفانه، کاربران دیگر رمزارزها این احساس آرامش را ندارند و به نظر می‌رسد که چرخه کسادی و پریشانی دیگری را پشت سر می‌گذارند. طبق گزارش‌ها، حرکت دارایی‌ها در بازار در این برهه از زمان عمدتاً مستقل است و همین موضوع، منجر به عدم تعادل در احساسات کلی شده است.
به گزارش تیم تحلیلی Santiment، احساسات مثبت کاربران در مورد ریپل و اتریوم، می‌تواند نتیجه عملکرد کوتاه مدت اتریوم و یک سری مشارکت‌های استراتژیک و مهم برای ریپل باشد. با این حال، نمی‌توان به طور دقیق گفت که این احساسات مثبت کوتاه مدت در بین سرمایه‌گذاران منجر به حرکت قابل‌توجهی خواهد شد یا خیر.
بر اساس داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط Santiment، در حال حاضر علاقه کمتری به بیت کوین (BTC)، بی‌ان‌بی (BNB) و کاردانو (ADA) وجود دارد. با این حال، از نظر تاریخی، این دارایی‌ها با بهبود کلی صنعت کریپتو، رشد قیمتی قابل‌توجهی را تجربه می‌کنند و به همین دلیل، احساساتی که امروز شاهد آن هستیم، به احتمال زیاد موقتی است و با گذشت زمان تغییر خواهد کرد.
در زمان نگارش این خبر، وضعیت دارایی‌های فوق تقریباً مشابه است و هیچ یک از آنها، هیچ نشانه‌ای از حرکت‌ عمده را نشان نمی‌دهند، و از نظر فنی نمی‌توان پیش‌بینی کرد که بازار در کوتاه‌ مدت به کجا خواهد رفت.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا