رمز ارز

موانع پیش روی پپه برای صعود؛ PEPE موفق به حذف یک صفر خواهد شد؟

موانع پیش روی پپه برای صعود؛ PEPE موفق به حذف یک صفر خواهد شد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

میم‌کوین محبوب پپه (PEPE) در تلاش برای بهبود از فشار فروش اخیر، رشد قابل‌توجهی داشته و اکنون، در مسیر یک صفر از قیمت خود حرکت می‌کند. با این حال، موانعی نیز در این مسیر پیش روی پپه قرار دارند.

در زمان نگارش این خبر، پپه با یک رشد ۲٫۲۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۰۹۳ دلار معامله می‌شود. اگر این روند افزایشی همچنان ادامه داشته باشد، این میم‌کوین می‌تواند به بالای مرز ۰٫۰۰۰۰۱ دلار برسد.pepe-on-track-to-erase-one-zero-volume-needs-fresh-trigger

در این میان، یکی از دلایلی که می‌تواند مانع از رشد بیشتر پپه شود، حجم معاملات آن است. بر اساس داده‌های بازار، در شرایط فعلی علاقه معامله‌گران به پپه کم شده و این موضوع، در کاهش تقریبا ۲۲ درصدی حجم معاملات روزانه آن نمایان است.

علاوه بر این، داده‌های تاریخی نیز نشان می‌دهند که احتمال بهبود قیمت این میم‌کوین در ماه جولای کم است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم Cryptorank، قیمت این میم‌کوین در جولای ۲۰۲۳، ۲۳٫۸ درصد کاهش یافته بود. از ابتدای ماه جاری تا کنون نیز، قیمت پپه یک افت تقریبا ۲۲ درصدی را تجربه کرده است.pepe-on-track-to-erase-one-zero-volume-needs-fresh-trigger

با این حال، نباید فراموش کرد که پپه میم‌کوین جذابی است که همیشه در کانون توجه نهنگ‌های بزرگ بوده است. حتی با وجود نوسانات اخیر بازار، ارزش بازار این ارز دیجیتال همچنان نزدیک به ۴ میلیارد دلار باقی مانده است.

در کل، باید منتظر ماند و دید که قیمت پپه تا پایان ماه چه روندی خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا