رمز ارز

مهلت چندروزه به مشتریان بانک ورشکسته برای برداشت پول!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

طبق گزارش‌ها، مشتریان بخش ارز دیجیتال بانک Signature تا 5 آوریل فرصت دارند که وجوه خود را خارج و بانک دیگری را پیدا کنند؛ در غیر اینصورت حساب‌هایشان بسته می‌شود.
به گزارش بلومبرگ، سخنگوی شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده (FDIC) در 28 مارس گفت که این آژانس در حال تماس با سپرده گذارانی از Signature است که سپرده‌های آنها در پیشنهاد NYCB لحاظ نشده و تأیید می‌کند که این سپرده‌ها متعلق به مشتریان دارایی‌های دیجیتال است.
طبق بررسی‌های رمزارز نیوز، سپرده‌گذارانی که حساب‌هایشان بسته شده باشد، چکی به آدرس ثبت‌شده‌شان دریافت می‌کنند و هر کسی که وجوهی دارد اما قادر به انتقال آن نیست، حداقل باید مطمئن شود که آدرس ثبت‌شده‌اش به‌روز است.
در حالی که بانک نیویورک کامیونیتی (NYCB) (شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکا)، بیشتر سپرده‌ها و وام‌های نگهداری‌شده توسط Signature Bank را در 19 مارس خریداری کرد اما معامله با FDIC شامل تقریباً 4 میلیارد دلار از سپرده‌های مربوط به تجارت بانکداری دیجیتال Signature Bank نبود.
بانک Signature مستقر در نیویورک در 12 مارس توسط رگولاتورهای نیویورک بسته شد؛ زیرا این نگرانی وجود داشت که در حال ورشکستگی باشد و یک “خطر سیستمیک” برای اقتصاد ایالات متحده ایجاد کند.
شرکت FDIC به عنوان خریدار این بانک منصوب شد. این یعنی وظیفه مدیریت وجوه و اموال مرتبط با آن را بر عهده دارد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا