بازی

منتظر نسخه جدید بازی Hitman نباشید

منتظر نسخه جدید بازی Hitman نباشید

استودیو IO Interactive روی آی‌پی‌های جدیدی کار می‌کند و به همین خاطر از طرفداران می‌خواهد چشم انتظار بازی جدیدی از هیتمن (Hitman) نباشند.

این استودیو دو ماه پیش هر سه نسخه اخیر هیتمن را تغییر برند و با نام Hitman World of Assassination در دسترس قرار داد. با وجود اینکه استودیو به تکامل بیشتر سه‌گانه World of Assassination علاقه دارد، اما به نظر می‌رسد اولویت‌های اصلی آن‌ها بازی جیمز باند و پروژه فانتزی معرفی نشده باشند.

اما تکامل بیشتر دنیای هیتمن به چه معنی است؟ به عنوان مثال چندی پیش مد جدید Freelancer به بازی اضافه شد. این مد یک تجربه تک‌نفره است که عناصر ژانر روگ‌لایک را به بازی Hitman اضافه می‌کند. با وجود اینکه چندین سال با ساخت نسخه بعدی هیتمن فاصله داریم، ولی IO Interactive ایده‌های مختلفی را روی سه‌گانه فعلی آزمایش خواهد کرد. 

بازی Hitman

از این رو استودیو به فرانچایز هیتمن استراحت داده و تمرکز خود را روی یک بازی مخفی‌کاری دیگر قرار داده است. با این وجود آن‌ها قصد دارد پس از چند سال دوباره به دنیای این بازی برگردند و نسخه جدید را توسعه دهند. همچنین اشاره کردیم که IO Interactive یک بازی فانتزی آنلاین نیز در دست ساخت دارد.

بازی جدید جیمز باند تا سال ۲۰۲۵ آماده نخواهد شد، ولی دارای یک داستان ۱۰۰ درصد اصیل و تازه است که هیچ شباهتی به فیلم‌های این شخصیت ندارد.


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا