بازی

منتظر رونمایی کامل از بازی Tekken 8 باشید

منتظر رونمایی کامل از بازی Tekken 8 باشید

شرکت Bandai Namco ظاهرا با یک تیزر کوتاه در جریان رویداد EVO 2022 از بازی Tekken 8 رونمایی کرده است.

بامداد امروز در جریان مسابقات بازی‌های مبارزه‌ای EVO، بندای نامکو تریلری منتشر کرد که در آن از به‌روزرسانی رایگان Tekken 7 و همچنین اخباری در مورد مسابقات Global Finals بازی اطلاعاتی منتشر کرد.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟

با این حال، تریلر با یک تیزر کوتاه به پایان رسید که صحنه‌ای را نشان می‌دهد که در آن کازویا، هیهاچی میشیما را از لبه صخره در اولین بازی سری Tekken رها می‌کند. تریلر با لبخند کازویا به پایان رسید، سپس صفحه به رندر بسیار واقعی‌تر و جدیدتری از کازویا با عبارت «Get Ready» تغییر پیدا کرد.

کاتسوهیرو هارادا، تهیه‌کننده سری بازی‌های تکن، سپس برای مدت کوتاهی روی صحنه ظاهر شد و مجریان EVO را در آغوش گرفت و به بالا و پایین پرید، سپس دست تکان داد و از صحنه خارج شد.

اگرچه در تیزر به صراحت بیان نشده بود که این نمایش کوتاه برای Tekken 8 است، اما هفت سال می‌گذرد که بازی جدیدی از تکن ساخته و معرفی نشده است، بنابراین معرفی عنوانی جدید به طور حتم در راه است.

Tekken 7 در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و از آن زمان به‌روزرسانی‌های منظم و بسته‌های الحاقی زیادی را دریافت کرده است. در واقع، تیزر قسمت هشتم نیز در پایان تریلر به‌روزرسانی جدید قسمت هفتم ظاهر شد که اعلام کرد یک به‌روزرسانی رایگان در تاریخ ۱۷ آگوست (۲۷ مرداد) منتشر خواهد شد.

به‌روزرسانی جدید شامل «تاکتیک‌های جدید» و تنظیمات بالانس بازی است تا اطمینان حاصل شود که تجربه برای هر شخصیت منصفانه‌تر خواهد بود.

Tekken

هارادا سال گذشته اعلام کرد که بازی Tekken X Street Fighter هنوز به طور کامل لغو نشده، علیرغم اینکه ۱۲ سال پیش معرفی شده بود. با این حال، در قسمتی از برنامه گفتگوی ویدیویی Harada’s Bar، ظاهرا از زیرنویس ویدئو اینطور برداشت شده بود که بازی لغو شده است.

هرچند او کمی بعد در توییتر توضیح داد که زیرنویس‌ها به درستی ترجمه نشده‌اند و منظور او این بود که بازی در حال حاضر کنار گذاشته شده، اما برای همیشه لغو نشده است.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟


میم ریویو #7 رفتیم سراغ فن آرت های شما

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا