بازی

منتظر رونمایی از بازی Persona 6 نباشید

منتظر رونمایی از بازی Persona 6 نباشید

استودیو Atlus ماه آینده رویدادی به اسم Persona Super Live P-Sound 2022 برگزار می‌کند که متاسفانه قرار نیست شامل بازی پرسونا 6 باشد. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Lost Judgment – کارآگاهی با طعم یاکوزااژدهایی که بازرس شد
بررسی بازی Lost Judgment – کارآگاهی با طعم یاکوزا

استودیو Atlus بیانیه‌ای در سایت رسمی پرسونا منتشر کرده‌ تا به طرفداران خبر دهد که در این رویداد بازی جدیدی از این مجموعه معرفی نمی‌شود. این کنسرت که در ماه اکتبر در ژاپن برگزار می‌شود شامل هنرمندهای و صداپیشه‌های حاضر در بازی‌ها می‌شود. اگر شما هم منتظر رونمایی از بازی Persona 6 بودید، این خبر چیز جز ناامیدی برای شما به همراه ندارد.

Persona 5 برای مدت زمان زیادی در دست ساخت قرار داشت و سپس به صورت انحصاری در سال ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن ۴ در ژاپن منتشر شد. یک سال بعد این بازی راه خود را به دیگر نقاط جهان پیدا کرد ولی ساخت بازی‌‌های این فرانچایز بسیار زمان بر هستند. با توجه به پشتیبانی سگا و عرضه پرسونا ۵ رویال، تا چند سال دیگر نباید منتظر پرسونا ۶ باشیم.

بازی Persona 6

Persona 5 Royal در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پی‌سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. سگا تاکنون به تاریخ انتشار Persona 3 Portable و Persona 4 Golden اشاره‌ای نکرده و تنها می‌دانیم که در آینده‌ای نزدیک روانه بازار خواهند شد. 

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌هابه همزادت سلام کن!
بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌ها


ویجی‌لاگ پلاس: لو رفتن جی تی ای 6 و تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا