رمز ارز

مقصد شیبا در متاورس کجاست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو که مدت‌ها بود تلاش داشت جایگاه خود را در اکوسیستم متاورس پیدا کند، حالا یکی از اولین کانسپت‌های پروژه متاورس خود را منتشر کرده است. با توجه به توجهات مثبتی که این ارز دیجیتال از نهنگ‌ها دریافت کرده، آینده آن روشن به نظر می‌رسد.
پروژه متاورسی rocket pond، یک استراحتگاه گردشگری در کوهستان با فضایی مدرن و لوکس، تلاشی است برای به تصویر کشیدن آینده متاورس شیبا اینو. حال باید دید که آیا تیم شیبا اینو می‌تواند به وعده‌های خود درباره این پروژه عمل کند و انتظارات کاربران را برآورده کند یا خیر؟
در این میان، فقط علاقه‌مندان به متاورس نیستند که به شیبا توجه نشان می‌دهند. نهنگ‌ها نیز به این میم کوین و حواشی آن علاقه زیادی دارند. طبق آمارها، شیبا اینو در صدر فهرست توکن‌هایی که است که توسط ۲۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم نگه‌داری می‌شوند. آمار توجه به این ارز دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی نیز بالا رفته و در هفت روز گذشته، شاهد یک افزایش ۲٫۳ درصدی در میزان تعاملات در این پلتفرم‌ها بوده است.
با وجود تمام اخبار مثبتی که در رابطه با این ارز دیجیتال منتشر شده، با توجه به نوسانات بالای بازار به معامله‌گران توصیه می‌شود جانب احتیاط را رعایت کرده و قبل از سرمایه‌گذاری، تحقیقات دقیقی را به انجام برسانند.
در زمان انتشار این خبر، قیمت شیبا در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۰٫۴۴ درصد کاهش یافته و در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۱۰۶۵ دلار معامله می‌شود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع ای‌ام‌بی‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا