عمومی

مقایسه قیمت رزرو هتل استقلال تهران با غذا یا بدون آن – علی بابا

مقایسه قیمت رزرو هتل استقلال تهران با غذا یا بدون آن – علی بابا

رستوران خاتون در رزرو هتل استقلال تهران

یکی از رستوران‌های معروف و اصیل ایرانی در هتل استقلال، خاتون نامیده می‌شود. این رستوران زیبا، غذاهای لذیذ و خوش مزه‌ای را برای گردشگران آماده می‌کند. چشیدن طعم متفاوت غذاهای رستوران خاتون زیر دندانتان می‌ماند. محیط سنتی و زیبای رستوران شما را به دهه‌های گذشته می‌برد و با یاد قدیم به صرف غذا می‌پردازید. دکوراسیون جذاب رستوران خاتون، جلوه نابی را به رستوران داده است.

مسافران برای صرف غذا در این هتل باید به لابی هتل مراجعه کنند. رستوران خاتون، زیبایی چشم‌نوازی را به نمایش گذاشته است. آلاچیق‌های چوبی، صندلی.ها و طراحی نوستالژیک فضا، دیوارهای آجری و … همه وسایل پذیرایی بر اساس سبک سنتی طراحی شده‌اند. رستوران گیله وا نیز یکی دیگر از رستوران‌های جذاب هتل استقلال است. متاسفانه این هتل هم اکنون فعالیتی ندارد و به طور جایگزین از رستوران خاتون استقبال می‌شود.

بد نیست به جای غذاهای فست فودی به سراغ غذاهای سالم و ایرانی بروید و مسافران از صرف غذا در رستوران خاتون لذت می‌برند. غذاهای متنوع این رستوران باید از قبل رزرو شوند. شما می‌توانید از مدتی قبل میز مخصوصی را رزرو کنید تا از مشکلات احتمالی و کمبود جا جلوگیری شود. غذاهایی که برای گردشگران طبخ می‌شوند شامل:

1. کوفته تبریزی

2. انواع کباب

3. خورشت‌های متنوع

4. کشک و بادمجان

5. دیزی سنگی

6. دلمه برگ مو

7. برنج ایرانی

8. ترشی

9. ماست

10. دوغ محلی

قیمت رزرو هتل استقلال تهران بدون غذا

رزرو هتل استقلال تهران بدون غذا انجام می‌شود. امروزه با توجه افزایش نرخ اجاره اتاق‌ها و ذائقه‌های متفاوت، غذا را از لیست رزرو هتل ها حذف کرده‌اند. این کار سبب واگذار شدن حق انتخاب برای مسافر می‌شود و از طرفی شاید گردشگران رستوران.های بیرون از هتل را در نظر داشته باشند. دلایل موثر بر رزرو هتل استقلال تهران بدون غذا در ادامه بررسی می‌کنیم:

  • برخی از مسافران منو غذایی از پیش تعیین شده هتل‌ها را نمی‌پسندند؛ به همین خاطر، با حذف از رزرو هتل، گردشگران با میل شخصی و ذائقه خود برای صرف غذا به رستوران های هتل می‌روند.
  • یکی دیگر از دلایلی که در حذف غذا تاثیر دارد، هزینه رزرو است. هزینه رزرو اتاق‌ها همراه با صبحانه در بهترین هتل‌های تهران هزینه زیادی را در بر می‌گیرد. هزینه غذا یکی از عوامل افزایش نرخ رزرو محسوب می‌شود. با حذف غذا نرخ مناسب‌تری به گردشگران ارائه خواهد شد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا