بازی

معرفی زودهنگام بازی‌های در گذشته به ناتی داگ آسیب وارد کرده است

معرفی زودهنگام بازی‌های در گذشته به ناتی داگ آسیب وارد کرده است

ناتی داگ چندی پیش اعلام کرد که بازی بعدی خود را با فاصله کم از عرضه، معرفی خواهد کرد تا مثل گذشته از این مسئله آسیب نبیند.

استودیو ناتی داگ در سال‌های گذشته با کرانچ مشکلات زیادی داشته و در تلاش است که این موضوع را برطرف کند. اکنون نیل دراکمن (Neil Druckmann) در مصاحبه با سایت ComicBook اعلام کرده است که معرفی زودهنگام بازی‌ها در گذشته باعث شده بود که ایجاد تعادل بین کار و زندگی شخصی برای آن‌ها بسیار سخت باشد. 

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌هابه همزادت سلام کن!
بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌ها

Uncharted 4 در سال ۲۰۱۳ معرفی ولی در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد. از طرف دیگر The Last of Us Part 2 در سال ۲۰۱۶ معرفی و در سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار گرفت. با این استراتژی جدید برنامه‌ ریزی‌ها برای استودیو آسان‌تر می‌شود و روند تولید و توسعه بازی کمی متفاوت پیش خواهد رفت. 

بازی‌های ناتی داگ

ناتی داگ همیشه با توسعه همزمان چند پروژه مختلف مشکل داشته است و نیل دراکمن آن را امری غیر ممکن می‌دانست. با این وجود موفقیت تجاری Last of Us 2 اکنون به استودیو کمک کرده که ساخت چند بازی مختلف را به صورت موازی پیش ببرد. این رویکرد در مدیریت انتظارات طرفداران خود و جلوگیری از فرهنگ کرانج بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

ناتی داگ همچنین روی یک بازی چندنفره از لست آو آس نیز کار می‌کند که در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. همچنین یک سری شایعات دیگر نیز به ساخت  The Last of Us Part 3 اشاره دارند.

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!


خاطره انگیزترین مراحل بازی‌ها

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا