بازی

معرفی خیابان‌های معروف تهران

معرفی خیابان‌های معروف تهران

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فرقی ندارد که در فصل‌های گرم سال به تهران سفر می‌کنید یا در فصل‌های سرد، زیرا در هر صورت قدم زدن و پیاده‌روی در خیابان‌های جذاب آن می‌تواند فرصت خوبی برای شناختن مکان‌های مختلف و لذت بردن از تهران گردی باشد.

 در شهر تهران خیابان‌های کوچک و بزرگی وجود دارد که هرکدامشان شاهد اتفاقات ریز و درشتی در تاریخ این شهر بوده‌اند.

در نتیجه این خیابان‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند زیرا در صد سال گذشته اتفاقات مهمی در این شهر رخ داده که هرکدامشان برای تاریخ کشور ما اهمیت ویژه‌ای دارد.

اما جدا از ارزش تاریخی و اجتماعی، برخی از خیابان‌های تهران گزینه مناسبی برای پیاده‌روی و گشت و گذار هستند.

در همین جهت می‌خواهیم در ادامه به معرفی معروف‌ترین خیابان‌های تهران بپردازیم. اما قبل از آن می‌توانید با اجاره آپارتمان مبله در تهران خیال خود را بابت اقامتتان راحت کرده و مشغول تهران‌گردی شوید.

خیابان لاله‌ زار

اولین خیابانی که قصد معرفی آن را داریم، خیابان لاله زار است که از قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران محسوب می‌شود.

جنوب این خیابان به میدان امام خمینی و شمال آن به خیابان انقلاب وصل می‌شود. اگر می‌خواهید به این خیابان بروید پیشنهاد ما این است که از مترو استفاده کنید.

زیرا حداقل سه ایستگاه مترو نزدیک خیابان لاله زار هستند. در خیابان لاله زار هر گوشه و کناری که نگاه می‌کنید می‌توانید با آثار تاریخی شگفت‌انگیزی روبرو شوید.

در این خیابان مکان‌های فرهنگی بسیار باارزشی مانند سالن‌های تئاتر نصر و سعدی و سالن‌های سینمای معروفی مانند مولن‌روژ، رکس، لاله، نادر و… قرار دارد و مردم از هر گوشه و کنار تهران به این خیابان می‌آمدند تا به سبک مد روز آن دوران تفریح کنند.

البته لازم به ذکر است که این سینماها در زمان‌های قدیم از پرطرفدارترین مکان‌های پایتخت بوده‌اند، به خصوص سینمای مولن‌روژ که هنگام اکران برخی از فیلم‌های معروف دیگر جای سوزن انداختن نبود.

 رزرو سوئیت تهران از طریق سایت اسنپ روم انجام می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که در هر نقطه از خیابان‌های دوست داشتنی تهران، محل اقامت خود را تعیین کنید.

خیابان فرشته

اگر دوست دارید به جایی از تهران بروید که ظاهرش با بقیه خیابان‌ها متفاوت باشد، خیابان فرشته گزینه مناسبی برای شما است.

در این خیابان می‌توانید برج‌های بلند و خانه‌هایی که حیاط خیلی بزرگی دارند را ببینید. در خیابان فرشته پاساژها و ساختمان‌های بلند با درهای بزرگی وجود دارد که شاید برای خرید کردن مقرون‌به‌صرفه به نظر نرسند، اما گشت و گذار در آن‌ها بسیار جالب است.

راستی اگر به تهران سفر کرده‌اید و دارید از این شهر زیبا و پررنگ و لعاب دیدن می‌کنید، بدون شک نیاز به اقامتگاه دارید. در نتیجه پیشنهاد می‌شود با اجاره آپارتمان مبله در تهران سفری بدون دغدغه و نگرانی را تجربه کنید.

خیابان فردوسی

خیابان فردوسی که از خیابان‌های اصلی دروازه دولت می‌رسد تا قبل از زمانی که خیابان لاله زار معروف نشده باشد این منطقه فقط جایی برای سکونت اهالی محسوب می‌شد و خبری در آن نبود.

اما ناصرالدین شاه پس از سفر خود به پاریس تصمیم گرفت خیابانی در تهران بسازد که به زیبایی شانزلیزه باشد. پس لاله زار را ساخت و رونقی که به آن داد باعث شد تا خیابان فردوسی نیز مورد توجه قرار گیرد.

خیابان فردوسی از آن دسته از خیابان‌های تهران است که تاریخچه معماری دوران قاجار تا امروز در آن به خوبی به چشم می‌خورد.

درست است که بافت قدیمی خیابان فردوسی و محله آن در حال از بین رفتن است، اما هنوز هم ساختمان‌های کاشی‌کاری شده با معماری قدیمی در گوشه و کنار این خیابان باشکوه دیده می‌شود.

خیابان مولوی

خیابان مولوی تهران یکی از مکان‌های پر رفت و آمد است که هرروزه گذر بسیاری از تهرانی‌ها به آنجا می‌افتد. بیشتر عمده‌فروشان در بازارهای خیابان مولوی مشغول به کار هستند.

در نتیجه بیشتر کسانی که از این خیابان دیدن می‌کنند برای خرید آمده‌اند. خیابان مولوی هم فال است و هم تماشا، یعنی می‌توانید هم خرید کنید و هم کلی مکان‌های تاریخی قدیمی ببینید و گردشی کامل برای شما محسوب می‌شود.

اگر تصمیم دارید که به شهر تهران سفر کنید و درباره محل اقامت خود نگران هستید، کافیست به سایت اسنپ روم  سر بزنید و از بین اقامتگاه‌های مختلف آن اقدام به رزرو سوئیت تهران کنید.

خیابان کشاورز

خیابان کشاورز به عنوان یکی از اولین خیابان‌های کشور بخشی از خاطرات خیلی از قدیمی‌ترها و حتی امروزی‌ها را به خود اختصاص داده است. شاید بزرگ‌ترها و قدیمی‌ترها اسم بلوار کشاورز را به نام الیزابت به یاد داشته باشند.

بلوار الیزابت پس از انقلاب اسلامی به بلوار کشاورز تغییر نام داد، زیرا ساختمان وزارت کشاورزی در این بلوار قرار داشت. به جرئت می‌توان گفت که خیلی از تهرانی‌های قدیمی و کسانی که زمانی در این شهر دانشجو بودند یا هستند با این بلوار زیبا خاطرات مختلفی دارند.

جمع‌بندی

در پایان می‌خواهیم یک خبر خوب برای کسانی که دنبال یک اقامتگاه مناسب برای سفر چندروزه خود به شهر تهران می‌گردند بدهیم.

شما می‌توانید از طریق سایت اسنپ روم اقدام به اجاره سوئیت یا آپارتمان مورد نظر خود کنید. ازآنجایی‌که اسنپ روم بیشتر در زمینه اجاره مسافرخانه‌ها و اقامتگاه ارزان‌قیمت فعالیت می‌کند بنابراین از قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر رقبای خود برخوردار است و شما می‌توانید با هر بودجه‌ای  اقدام به اجاره سوئیت تهران کنید.

رزرو آپارتمان مبله در تهران را می‌توانید هم از طریق اپلیکیشن و هم از طریق سایت اسنپ روم انجام دهید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا