کسب و کار

معرفی تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس صدرا

معرفی تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس صدرا

—————- رپرتاژ آگهی —————–

داشتن تجهیزات کنفرانس مناسب و باکیفیت، هنگامی که در یک سازمان یا شرکت، جلسه مهمی برگزار می‌شود، مهم‌ترین دغدغه مسئولین مربوطه است. تا با ضبط و تقویت صدا سخنرانان، ضبط و پخش تصاویر سخنرانان و فایل های اشتراکی در جلسات، آرشیو و مستند‌سازی جلسات را باکیفیت بالا و با بیشترین بازدهی ارائه دهند.
اگر شما به‌عنوان مدیر یک سازمان، می‌خواهید سالن کنفرانس و یا اتاق جلسات خود را به تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس مجهز کنید، می‌توانید از شرکت دانش بنیان صدرا ایرانیان جهت خریدسیستم کنفرانس و ویدئو کنفرانس  مشاوره بگیرید. تفاوتی ندارد که این رویداد، یک همایش ملی در سالن اجتماعات باشد یا جلسه‌ علمی کوچک در اتاق مدیریت. شرکت صدرا ایرانیان یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات کنفرانسی است که همواره در تلاش است با ارائه محصولات کاربردی و با کیفیت روند برگزاری جلسات شما را بهبود ببخشد.
 

مهم ترین تجهیزاتی ویدیو کنفرانس

امروز، با استفاده از فناوری‌های جدید و تجهیزات ویدئو کنفرانس، برگزاری جلسات بسیار آسان تر شده است و موجب صرفه جویی در زمان گردیده است. این تجهیزات به صورت پکیج های ویدئو کنفرانس ارائه می شوند و قابلیت پشتیبانی از تمامی نرم افزار های وب کنفرانس ایرانی و خارجی را دارند و شما جهت برقراری ارتباط کافیست دستگاه را به اینترنت متصل کنید و جلسات ویدئو کنفرانس خود را در بستر دلخواه و کیفیت مناسب برگزار کنید که در ادامه به معرفی تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس می پردازیم.
 

سیستم کنفرانس

 

کاربرد دوربین کنفرانس

تحقیقات نشان داده است ارتباطات چهره به چهره تاثیرات بیشتری نسبت به ارتباطات صوتی دارد. به همین منظور سازمان ها ترجیح می دهند تا جلسات به صورت تصویری برگزار شود و به همین منظور دوربین های کنفرانس در سالن های کنفرانس بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. و سازمان ها به راحتی می توانند با شخص مورد نظر در هر نقطه ای ارتباط تصویری داشته باشند. تفاوتی که دوربین های کنفرانس نسبت به وبکم کنفرانس دارند قابلیت اتوترک یا چرخش خودکار، قابلیت بزرگنمایی ۱۰ برابری تا ۲۰ برابری بدون افت کیفیت و کیفیت تصویر بسیار بالاتر نسبت به وبکم ها و قابلیت تشخیص چهره افراد است.
 

سیستم تور گاید یا ترجمه همزمان

این سیستم در برگزاری جلسات بین المللی کاربرد بسیاری دارد و نحوه کار این دستگاه به این صورت است که تمامی افراد با زبان های مختلف حضور پیدا می کنند و هر یک از طریق این دستگاه به کانال مربوطه متصل می شوند و از طریق هندزفری می توانند سخنرانی جلسات را به صورت همزمان با ترجمه دلخواه خود گوش دهند. این دستگاه به صورت یک طرفه عمل می کند و این اشخاص قابلیت مکالمه با مترجم خود را ندارند.
 

ارتباط صوتی با میکروفون رومیزی کنفرانس

برای اجرای یک ویدیوکنفرانس بدون نقص، بهتر است تمامی استاندارد های لازم را در نظر گرفت. یکی از این استانداردها، مرتبط ‌با تقویت و انتقال صوت است. میکروفون کنفرانس، یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها در ایجاد شفافیت صداست و به این واسطه، بازدهی بهینه‌ای به جلسه می‌بخشد. شما فرض کنید، سازمان‌ها و افرادی که از ارتباط ویدیویی برای تجارت و کسب منافع مهم استفاده می‌کنند، در طول جلسه مدام با قطعی صدا مواجه شوند. خب، آیا چنین جلسه‌ای می‌تواند هدفمند و سودبخش باشد؟ مسلما خیر. اینجاست که اهمیت وجود میکروفون رومیزی کنفرانس، برای تبدیل صوت به جریان الکتریکی مشخص می‌شود.
 

نمایش اطلاعات با مانیتور کنفرانس

تعامل و تبادل اطلاعات، مهم‌ترین شاخص در روند موثر تر جلسات می باشد است و مانیتور یکی از تجهیزاتی است که ارتباط موثری را بین شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان برقرار می‌سازد. همچنین می‌توان با استفاده از آن، انواع فایل، تصویر، ویدیو و آمار را نمایش داد. مانیتورها در انواع ثابت، لیفت (آسانسوری) و لپ‌تاپی، تکمیل‌کننده جلسه خواهند بود.
 

مانیتور کنفرانس

 

با مجموعه صدرا ایرانیان، یک کنفرانس باکیفیت داشته باشید

در این مقاله در زمینه نحوه برگزاری جلسات و تجهیزات مورد نیاز آن به صورت انلاین بسیار صحبت شد و دانستید که در جلسات ویدئو کنفرانس، امکان برقراری تماس به صورت صوتی و تصویری را برای افراد در جلسات به‌وجود می‌آورد اما در برگزاری این جلسه، آنچه که بسیار اهمیت دارد، کیفیت ارتباط و رضایت طرفین از حضور در این فضای دیجیتالی است. این مسئله نقش بسزایی در شرکت ها و ارگان ها دارد و تفاوت ها و مشکلاتی را که در ارتباطات تلفنی وجود دارد را پوشش می دهد.
به همین منظور شما می توانید جهت تهیه تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس متناسب با سازمان خود از کارشناسان ما در صدرا ایرانیان در ارتباط باشید تا مناسب ترین ترین تجهیزات را به شما معرفی کنند. شرکت صدرا ایرانیان، با ۲۴ سال سابقه درخشان در تجهیز سالن‌های کنفرانس ، اتاق جلسات هم‌اکنون اقدام به تولید جدیدترین تجهیزات کنفرانس کرده است. در حقیقت، باتوجه به نیاز روزافزون سازمان‌ها و شرکت‌ها در حوزه برگزاری جلسات، این مجموعه، بستری مطمئن جهت ارتباط موثر بین افراد ایجاد می‌کند.
 

جمع ‌بندی

میکروفون کنفرانس، دوربین ویدئو کنفرانس ، مانیتور تاشو ، اسپیکرفون و …. ، مهم‌ترین محصولاتی هستند که در روند برگزاری جلسات بسیار حائز اهمیت است. با استفاده از این تجهیزات برگزار جلسات را در اتاق های جلسات فاصله را بین افراد شرکت کننده بی معنا می کنند زیرا افراد در هر جای دنیا که حضور داشته باشند می توانند در جلسات شرکت کنند. جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس با کارشناسان ما در ارتباط باشید
 

راه‌های ارتباطی با شرکت صدرا ایرانیان

تلفن تماس: ۳۷۰۲۴-۰۵۱
واتساپ: ۰۹۳۹۷۰۲۴۶۷۷
اینستاگرام: @sadra_it

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا