تکنولوژی

معرفی بازی Lost Shadow: Dark Knight؛ جدال یک شوالیه مرموز با ارتشی از اژدها

در بازی Lost Shadow : Dark Knight به عنوان نماینده‌ای از انسان‌ها، برای نجات بشریت باید با هیولاها و موجودات مختلفی مبارزه کنید. در طول تجربه این بازی اکشن، بازیکنان با سلاح‌های قدرتمند و تاکتیک‌های متفاوتی آشنا خواهند شد که می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. همچنین گرافیک و گیم‌پلی در سطح بسیار خوبی قرار دارد که با وجود تمام این موارد می‌توان از آن به عنوان یک بازی موبایل پیشنهاد یاد کرد.

در ادامه این مطلب بازی Lost Shadow: Dark Knight را معرفی خواهیم کرد که می‌تواند برای طرفداران بازی‌های اکشن بسیار جذاب و سرگرم‌کننده باشد.

داستان بازی Lost Shadow: Dark Knight

بازی Lost Shadow: Dark Knight

داستان بازی داستان بازی Lost Shadow: Dark Knight به 1000 سال پس از پایان جنگ بین انسان‌ها و اژدهاها مربوط می‌شود و در آن جنجگو مرموزی تصمیم می‌گیرد تا ماجراجویی خود برای نجات بشریت را آغاز کند.

شوالیه شجاع داستان، سفر خطرناک خود را آغاز می‌کند تا به یک اژدها کش تبدیل شود و در این مسیر به همراهی شما نیاز دارد، زیرا از همان مراحل اولیه متوجه خواهید شد که برای نجات انسان‌ها باید در دنیای تاریک و مُرده‌ای با موجودات مختلف مبارزه کند. همچنین مانند بسیاری از بازی‌های این سبک، علاوه بر دشمنان معمولی، چندین باس وجود دارد که از بین بردن آن‌ها چالش مخصوص به خود را دارد.

به طور کلی داستان و نحوه روایت آن، به عنوان یک بازی موبایل، جذابیت کافی را دارد و باعث می‌شود تا به عنوان یکی از طرفداران بازی‌های نقش آفرینی در دنیای فانتزی آن غوطه ور شوید. ماموریت‌های بازی هم به اندازه‌ای هستند که برای چندین روز شما را سرگرم کنند.

گیم پلی بازی Lost Shadow: Dark Knight

بازی Lost Shadow: Dark Knight

طرفداران بازی‌های سبک نقش‌آفرینی احتمالا از تجربه بازی‌ Lost Shadow: Dark Knight روی گوشی‌های اندروید رضایت داشته باشند، زیرا بسیاری از عناصر سنتی و جدیدتر را در خود جای داده است.

گیم پلی بازی ‌Lost Shadow: Dark Knight از بسیاری جهات منحصر به فرد محسوب می‌شود. ترکیبی جالبی از سلاح‌ها و توانایی‌های جادویی به بازیکنان ارائه شده تا از طریق آن‌ها با دشمنان خود مبارزه کنند. همچنین حالت‌های زیادی برای مبارزه وجود دارد که بر اساس آن‌ها می‌توانید استراتژی خود را تنظیم کنید.

به طور کلی، یکی از نکات مثبت و بسیار خوب بازی، سیستم پیشرفت شخصیت آن است. در پایان هر مرحله پاداش‌هایی را دریافت خواهید کرد که می‌توانید شخصیت خود را بر اساس آن‌ها قوی‌تر کنید.

علاوه بر این، در بازی ‌Lost Shadow: Dark Knight از عناصر مربوط به بازی‌های جمع آوری کارت نیز استفاده شده و برای شکست دادن هیولاها باید کارت‌های بیشتری جمع‌آوری کنید تا قدرت‌های جادویی جدیدی کسب کنید.

به طور کلی Lost Shadow: Dark Knight از نظر گیم‌پلی تجربه بسیار خوب و قابل قبولی را ارائه کرده و مبارزات آن به شیوه جذابی با دشمنان دنبال می‌شود.

کنترل‌های بازی Lost Shadow: Dark Knight

بازی Lost Shadow: Dark Knight

نکته مثبت دیگر بازی ‌Lost Shadow: Dark Knight کنترل‌های ساده آن هستند. توسعه‌دهندگان در بازی از کنترل‌های لمسی استفاده کرد‌ه‌اند که تجربه بازی با استفاده از آن‌ها بسیار ساده است.

مانند اکثر بازی‌ها، در سمت چپ کنترل لمسی برای حرکت بازیکن قرار دارد و در سمت چپ آن دکمه‌های لمسی برای انجام حرکاتی مانند پرش و حمله به دشمنان قرار داده شده است. از جمله دکمه‌های دیگر می‌توان به انجام حرکات سریع و توانایی‌های جادویی اشاره کرد که گزینه‌های زیادی برای مورد دوم وجود دارد.

علاوه بر کنترل، منوها درون بازی نیز نسبتا ساده هستند و به عنوان مثال برای ارتقا سلاح‌ها، منوهای پیچیده‌ای وجود ندارند.

جمع‌بندی معرفی بازی Lost Shadow: Dark Knight

همانطور که گفتیم، احتمالا طرفداران سبک‌های نقش آفرینی از بازی Lost Shadow: Dark Knight بیشترین لذت را خواهند برد، اما با توجه به اینکه سبک اصلی بازی‌ نسبتا آشنا است، در همان تجربه اول می‌تواند بسیاری از بازیکنان را به خود جذب کند.

از جمله نکات مثبت بازی می‌توان به داستان و سیستم مبارزات آن اشاره کرد. وجود مراحل نسبتا کوتاه، باعث شده تا بازی، توجه زیادی روی مبارزات کرده باشد و بازیکنان همیشه در حال پیشرفت کردن یا تکمیل ماموریت‌ها باشند.

با این وجود، طبق نظرات ثبت شده توسط کاربران، به نظر می‌رسد بازی دارای باگ‌های متعددی است که آن‌ها را از بازی بیرون می‌اندازد و انتظار می‌رود در به‌روزرسانی‌های بعدی برطرف شود.

دانلود بازی Lost Shadow: Dark Knight

بازی Lost Shadow: Dark Knight

بازی هنوز برای سیستم عامل iOS منتشر نشده و در ادامه می‌توانید آن را از طریق گوگل پلی فقط برای اندروید دانلود کنید.

Lost Shadow : Dark Knight
  • Lost Shadow : Dark Knight
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای
  • سازنده: omona games
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 135 مگابایت

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا