بازی

مشکلات سرور The Diablo 4 تجربه بتای بازی را غیرممکن کرده است

مشکلات سرور The Diablo 4 تجربه بتای بازی را غیرممکن کرده است

بتای محدود دیابلو ۴ (The Diablo 4) آغاز شده و همانطور که انتظار می‌رفت سرورهای بازی مشکل دارند و خیلی از بازیکنان قادر به تجربه آن نیستند. 

بلیزارد به بازیکنانی که The Diablo 4 را پیش‌خرید کرده‌ باشند، اجازه شرکت در بتای محدود بازی را می‌دهد. به نظر می‌رسد که سرورهای بلیزارد موقع لانچ نفرین شده باشند و همیشه بازیکنان را اذیت می‌کنند. با این وجود صف‌های انتظار طولانی‌ مدت این کار را تقریبا غیرممکن کرده و حتی شاید از شما بخواهد که یک ساعت و نیم صبر کنید. 

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

بلیزارد همچنین یک ساعت پس از آغاز بتا بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرد که سرور آن‌ها مشکل احراز هویت پیدا کرده است. نکته جالب این است که سرورهای بازی Diablo 3 نیز در سال ۲۰۱۲ دقیقا همین مشکل را داشتند. با وجود اینکه بیش از یک دهه از عرضه دیابلو ۳ گذشته، بلیزارد همچنان نتوانسته اوضاع سرورهای خود را بهبود ببخشد.

بازی Diablo 4

مشکلات The Diablo 4 فقط به صف انتظار طولانی مدت ختم نمی‌شود و خیلی‌ از بازیکنان در وسط بازی خود از سرور به بیرون پرت می‌شوند. چند روز دیگر بتای عمومی دیابلو ۴ شروع می‌شود و با توجه به شرایط فعلی، انتظار می‌رود که سرورهای بازی باز هم ما را ناامید کنند. با این وجود بلیزارد اعلام کرده در تلاش است تا مشکلات را هرچه سریع‌تر برطرف کند. 

Diablo 4 در تاریخ ۶ ژوئن (۱۶ خرداد ۱۴۰۲) برای پی‌سی پلی اسیتشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Overwatch 2می‌توانست یک بروزرسانی باشد!
بررسی بازی Overwatch 2


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا