بازی

مستند استن لی در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش می‌شود

مستند استن لی در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش می‌شود

دیزنی و مارول روی مستند استن لی (Stan Lee) برای پلتفرم دیزنی پلاس کار می‌کنند و دیروز در سال‌روز تولد ۱۰۰ سالگی وی آن را به طرفداران معرفی کردند.

استن لی نویسنده افسانه‌ای کتاب‌های مصور مارول است و خیلی از شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول زاده تخیلات او هستند. مرد عنکبوتی، چهار شگفت انگیز، مرد آهنی، پلنگ سیاه، هالک، مردان ایکس، ثور، موج سوار نقره‌ای، مرد مورچه‌ای و نیک فیوری تنها تعدادی محدودی از شخصیت‌هایی هستند که او خلق کرده‌ است. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ خواهر و برادر برتر مارولاز اسکارلت ویچ و کوئیک‌سیلور تا ثور و لوکی
۱۰ خواهر و برادر برتر مارول

استن لی در سال ۲۰۱۸ در ۹۵ سالگی درگذشت و این مستند جدید می‌توانند طرفداران MCU را بیشتر با او آشنا کند. لی از سال ۱۹۳۹ کار خود در صنعت کتاب‌های مصور را آغاز کرد و در دهه ۶۰ میلادی توانست به نویسنده و سردبیر کمیک‌های مارول تبدیل شود. با وجود بازنشستگی در دهه ۹۰، او همچنان بین طرفداران بسیار محبوب بود و در فیلم‌های MCU‌ نیز حضور داشت. 

استن لی

همچنین باید اشاره کنیم که دیزنی و مارول در بهار سال جاری برای استفاده از اسم و ظاهر این هنرمند فقید در فیلم‌ها، سریال‌ها، بازی‌ها و پارک‌های دیزنی تا ۲۰ سال آینده به توافق رسید. ان توافق با دو کمپانی Genius Brands و POW! Entertainment صورت گرفت که «دنیای استن لی»، کمیک‌هایی که استن لی خارج از مارول خلق کرده، را کنترل می‌کنند.

مستند استن لی (Stan Lee) در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۷ دوره انیمیشنی دیزنی ـ از عصر طلایی پینوکیو تا دوران احیای افسوناین استودیوی موفق هم در دوران خود فراز و نشیب‌های زیادی داشته
نگاهی به ۷ دوره انیمیشنی دیزنی ـ از عصر طلایی پینوکیو تا دوران احیای افسون


چرا الی در لست آف آس به کوردیسپس مصونیت ندارد؟!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا