بازی

مرد عنکبوتی اینسامنیاک در تریلر جدید Spider-Verse 2 حضور دارد

مرد عنکبوتی اینسامنیاک در تریلر جدید Spider-Verse 2 حضور دارد

طرفداران تیزبین مرد عنکبوتی در تریلر تازه منتشر شده فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse، متوجه حضور کوتاه نسخه اسپایدرمن استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) شدند.

در صحنه‌های ابتدایی تریلر که مایلز مورالز و گوئن استیسی از یک بُعد واقعیت با حضور ده‌ها مرد عنکبوتی دیدن می‌کنند، یکی از آن‌ها با لباس اصلی بازی Insomniac PS4 دیده می‌شود.

مرد عنکبوتی

مشخص نیست که آیا این مرد عنکبوتی نقش بزرگ‌تری در فیلم بازی خواهد کرد یا صرفاً یک نقش کوتاه خواهد بود. همین لباس برای مدت کوتاهی در قسمت اول این انیمیشن و همچنین در فیلم Spider-Man: Far From Home ظاهر شده بود.

Spider-Man: Across the Spider-Verse دنباله انیمیشن بسیار محبوب Spider-Man: Into the Spider-Verse است که در سال ۲۰۱۸ اکران شده بود. قسمت دوم با صداپیشگی شمیک مور و هیلی استاینفلد برای اکران در ژوئن ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی God of War Ragnarokآخرالزمان به سبک سانتامونیکا
بررسی بازی God of War Ragnarok

View this post on Instagram

A post shared by Spider-Verse (@spiderversemovie)

اخیراً استودیوی Insomniac Games تأیید کرد که Spider-Man 2 همچنان برای عرضه در سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است.

اکانت رسمی توییتر اینسامنیاک به موضوعی پاسخ داد که در آن طرفداران در مورد اینکه چرا بازی از زمان معرفی اولیه تاکنون تریلر جدیدی دریافت نکرده، حدس و گمان می‌زدند.

بعد از اینکه برخی ابراز نگرانی کردند که این عنوان احتمالا در سال ۲۰۲۳ منتشر نخواهد شد، استودیو وارد عمل شد تا ترس آن‌ها را از بین ببرد.

نگران نباشید. پیشرفت خوبی صورت گرفته و برای سال ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده است. نمایش بازی‌ها [برای عموم] به زمان، تلاش، منابع و هماهنگی نیاز دارد.

Insomniac Games همچنین در حال کار روی یک بازی Wolverine برای پلی استیشن ۵ است. به گفته این استودیو، این بازی یک عنوان مستقل به کارگردانی برایان هورتون و کامرون کریستین خواهد بود که مدیران ارشد خلاقیت در Spider-Man: Miles Morales بودند.

رایان اشنایدر، رئیس استراتژی فرنچایز اینسامنیاک در رابطه با این عنوان گفت:

با وجود اینکه Marvel’s Wolverine در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد، اما با توجه به آنچه که من از روایت احساسی و گیم‌پلی پیشرفته‌اش دیده‌ام، تیم در حال خلق یک اثر واقعاً خاص است.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا