بازی

مراسم The Game Awards امسال به صورت حضوری برگزار می‌شود

مراسم The Game Awards امسال به صورت حضوری برگزار می‌شود

مراسم The Game Awards به میزبانی جف کیلی (Geoff Keighley) برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ تاکنون قرار است در حضور تماشاچی‌ها برگزار شود.

گرچه ۲ مراسم قبلی بازی سال با حضور محدود مخاطبین به منظور جلوگیری از پخش ویروس کووید ۱۹ برگزار شده بود، اما مراسم سال ۲۰۲۰ به صورت کاملا مجازی و بدون حضور تماشاچی‌ها پخش شد.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

اما امسال برخلاف سال‌های قبل، قرار است به دوران خوش گذشته بازگردیم چرا که درهای سالن این مراسم به روی عموم باز خواهد بود و هواداران می‌توانند از تاریخ اول نوامبر (۱۰ آبان) اقدام به تهیه بلیت کرده و خود مراسم نیز در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) در Microsoft Theater برگزار می‌شود.

The Game Awards
با توییت جف کیلی، میزبان مراسم بازی سال، حضوری بودن رویداد در سال جاری تایید شد

همچنین پس از برداشتن محدودیت‌های مربوط به ویروس کرونا، اکنون هیچ مانعی برای برگزاری رویدادهای بزرگ در محیط‌های بسته وجود ندارد و حتی شرکت کنندگان نیازی به ارائه مدرک واکسیناسیون یا تست منفی کرونا نیز ندارند، گرچه گرداننده‌ها اعلام کردند که هرکس احساس بیماری می‌کند بهتر است در خانه بماند.

با تمامی این تفاسیر، هنوز اطلاعاتی درباره افرادی که نامزدها و جوایز را پرزنت می‌کنند، شرکت‌های حاضر و حتی گروه‌های موسیقی حاضر در این برنامه اعلام نشده است. همچنین The Game Awards تنها مراسم بزرگ مرتبط به گیمینگ نیست که به صورت حضوری بازگشته و پس از سال‌ها مشکل، در سال ۲۰۲۳ شاهد بازگشت E3 نیز خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا