بازی

مذاکره ازرا میلر با مدیران کمپانی برادران وارنر در رابطه با آینده فیلم The Flash

مذاکره ازرا میلر با مدیران کمپانی برادران وارنر در رابطه با آینده فیلم The Flash

با توجه به لغو آثار متفاوتی از سوی Warner Bros. Discovery به‌نظر می‌رسد آن‌ها سعی دارند فیلم فلش را همچنان نمایش داده و به همین منظور اخیرا با ازرا میلر مذاکراتی در رابطه با آینده فیلم The Flash داشته‌اند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بحران بزرگ دی‌سیفجایعی که دنیاها را زیر و رو کردند
۱۰ بحران بزرگ دی‌سی

طبق گزارش هالیوود ریپورتر ازرا میلر در چهارشنبه‌ای که گذشت با مدیران کمپانی برادران وارنر دیسکاوری ملاقات داشته و به آن‌ها در رابطه با آینده این اثر اطمینان داده است. همچنین می‌دانیم که فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ مصادف با ۲ تیر ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده و تا همین اواخر و به دنبال مشکلات حقوقی میلر احتمال می‌رفت با کنسل شدن یا تاخیر مواجه شود.

از طرفی با توجه به عذرخواهی میلر در عموم، گفته می‌شود آن‌ها از این قرار ملاقات برای عذرخواهی خصوصی او از مدیران این کمپانی استفاده کرده‌اند. چرا که با توجه به اتهامات اخیر ازرا میلر نگه داشتن او برای این نقش تصمیم بسیار دشواری از سوی مدیران وارنر بوده است.

با این تفاسیر کنسل نشدن فلش در نوع خود تصمیم بحث‌برانگیزی به شمار می‌رود. زیرا دیوید زاسلاو؛ مدیر عامل وارنر دیسکاوری علاقه داشت دنیای سینمایی دی‌سی را ریست کند و به همین دلیل عدم لغو این پروژه بر خلاف بسیاری آثار دیگر کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. البته یک منبع ناشناس درباره ازرا میلر می‌گوید: «اونا به The Flash اهمیت می‌دن. اون (ازرا میلر) یکی از افراد موردعلاقه اونا برای بازی تو این نقشه».

  • وارنر برنامه‌های خود برای فیلم The Flash را اعلام کرد

در نتیجه می‌توان گفت جلسه ملاقات میلر با دی لوکا (De Luca) و عبدی (Abdy) که در راس بخش آثار سینمایی دی‌سی هستند نتیجه خوشایندی داشته و به‌نظر می‌رسد فعلا با مشکل خاصی مواجه نبوده است.

فیلم The Flash به کارگردانی Andy Muschietti و با حضور بتمن‌های مختلفی از فیلم‌های دی‌سی همچون مایکل کیتون و بن افلک در حال ساخت بوده و برای انتشار در تابستان سال بعد و به طور دقیق ۲ تیر ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشندتقابل دوباره گودزیلا با دشمنان دیرینه‌اش
۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشند


سریال روزی روزگاری مریخ را ببینیم یا نبینیم؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا