مد سوم شخص Resident Evil Village به اندازه ساخت یک بازی جدید دشوار بوده است
Resident Evil Village حماسه خانوادگی وینترزها را با بسته الحاقی داستانی Shadows of Rose به پایان میرساند. در حالی که داستان جدید مهمترین بخش از Winters’ Expansion خواهد بود، اما چیزهای دیگری نیز در این بسته وجود دارند که باید منتظر آنها باشیم.
به طور مثال، زاویه دید سوم شخص جدید که برای بازی اصلی ساخته شده، یک قابلیت هیجانانگیز است و به گفته کپکام، توسعه آن به اندازه ساخت یک بازی جدید نیازمند تلاش و سختی بوده.
مطلب پیشنهادی:بهترین آهنگهای استفاده شده در فیلمهای ترسناکهارمونی وحشت
ماساچیکا کاواتا، تهیهکننده بازی در مصاحبه با IGN این موضوع را فاش کرد، در حالی که کارگردان، کنتو کینوشیتا توضیح داد تعداد حرکتها و اعمال بیشتری از بازیکن در Resident Evil Village نسبت به عناوین ریمیک رزیدنت اویل ۲ و ۳ وجود دارد و ساختن تمام انیمیشنها در دید سوم شخص فرآیند پیچیدهای بود.
کاواتا گفت:
این کار به اندازه ساخت یک بازی جدید، به تلاش و سختی نیاز داشت. حتی همین بازی زمانی که به صورت سوم شخص انجام میشود، میتواند تجربه بسیار متفاوتی رقم بزند.
کینوشیتا گفت:
میدانید، احساس کردیم باید چیزی به خوبی یا بهتر از بازسازی رزیدنت اویل ۲ و ۳ بسازیم. در مقایسه با بازیهای قبلی این سری، Resident Evil Village دارای تنوع فوقالعاده بیشتری از اعمال بازیکن است. میتوانید گارد بگیرید، میتوانید هنگام خمیده شدن حرکت کنید و اشیاء زیادی برای بررسی کردن وجود دارند. ما اصلاحات جامعی انجام دادیم تا مطمئن شویم که این انیمیشنهای منحصر بهفرد کاملا مرتبط با هم بهنظر برسند و با ضرب آهنگ خوبی قابل بازی کردن باشند.
البته میتوان تصور کرد که کمی اغراق در گفتههای آنها وجود دارد، اما شکی نیست ساخت یک بازی در دید سوم شخص به خوبی همان حالت دید اول شخص که در ابتدا ساخته شده بوده، فرآیند دشواری است.
Resident Evil Village – Winters’ Expansion در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پیسی و استادیا عرضه خواهد شد و علاوه بر دید سوم شخص، بسته داستانی Shadows of Rose و شخصیت لیدی دیمیتریس برای مد Mercenaries را به همراه دارد.
مطلب پیشنهادی:۱۰ نسخه ترسناک سوپرمنوقتی نماد امید تبدیل به دلیل وحشت میشود
جی تی ای ۶ و هر چی ازش لو رفته
تماشا از یوتیوب lastech پلاس