بازی

مد جهان بازِ Street Fighter 6 شبیه بازی Shenmue است

مد جهان بازِ Street Fighter 6 شبیه بازی Shenmue است

استریت فایتر ۶ (Street Fighter 6) مورد انتظارترین بازی برای طرفداران سبک مبارزه‌ای محسوب می‌شود و کپکام قصد دارد ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه کند. 

طرفداران و منتقدان از تریلرها و پیشنمایش‌های استریت فایتر ۶ راضی هستند و کپکام ویژگی‌های کراس‌پلی و نت کد رول‌بک را هم تایید کرده است. نت کد بازگشتی با پیش‌بینی ورودی‌های شما، تاخیر را در بخش چندنفره از بین می‌برد. با این وجود خیلی از بازیکنان برای مد جهان باز World Tour در استریت فایتر ۶ هیجان زده هستند. 

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطانتعریف اشتباهی فن سرویس
نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطان

در این مد بازیکنان شخصیت خودشان را می‌سازند و می‌توانند به مناطق مختلفی در جهان Street Fighter از جمله متروسیتی سفر کنند. تاکایوکی ناکایاما (Takayuki Nakayama)، کارگردان بازی، به تازگی با IGN Japan مصاحبه‌ای داشته و این مد جهان باز را با بازی Shenmue تشبیه کرده است. 

نکته جالب این است که Shenmue در ابتدا کار خود را به عنوان Virtua Fighter RPG آغاز کرد و سپس به یک سری جدا تبدیل شد. این بازی هنوز هم از موتور بازی‌سازی و مکانیزم‌های کامبت Virtua Fighter استفاده می‌کند. البته Shenmue به صورت مستقیم منبع الهام توسعه دهندگان Street Fighter 6 نبوده و این شباهت بیشتر ناخودآگاهانه است.

استریت فایتر ۶

در Street Fighter 6 شاهد بازگشت چان لی و شخصیت‌ جدید جیمی هستیم. این بازی قرار است دو مد متفاوت داشته باشد که تجربه کاملا متفاوتی برای بازیکنان فراهم می‌کنند. جدا از مد جهان باز، حالت دیگر روی مبارزات یک در مقابل یک تمرکز دارد.

بازی Street Fighter 6 در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی به بازار عرضه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Great Ace Attorney Chronicles – تحقق رویای وکالت در یک بازی ویدیوییمن اعتراض دارم آقای قاضی!
بررسی بازی The Great Ace Attorney Chronicles – تحقق رویای وکالت در یک بازی ویدیویی


معرفی ویدئویی مانیتور گیمینگ MSI مدل Optix G27CQ4

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا