بازی

مدیرعامل یوبیسافت از کارمندان خواسته تا شرکت را به «مسیر موفقیت» بازگردانند!

مدیرعامل یوبیسافت از کارمندان خواسته تا شرکت را به «مسیر موفقیت» بازگردانند!

چندی پیش مشخص شد مدیران یوبیسافت سه بازی معرفی نشده شرکت را کنسل کرده‌اند و همچنین بازی Skull & Bones بار دیگر تاخیر خورد. حال در کمال تعجب، زمانی که سوء مدیریت بیش از هر چیزی به شرکت ضربه زده، ایو گیه‌مو مدیرعامل یوبیسافت طی ایمیلی به کنارکنان گفته «امروز بیشتر از همیشه، من به انرژی و تعهد کامل شما احتیاج دارم تا مطمئن شویم که به مسیر موفقیت بازمی‌گردیم».

مطلب پیشنهادی:بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟یارا هیچ شباهتی به کوبا ندارد!
بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟

طبق گزارش کوتاکو، شرکت روز چهارشنبه یک جلسه مالی اضطراری با حضور سهام‌داران داشت. در این جلسه تدابیر مختلفی برای کاهش هزینه‌ها اعلام شد، زیرا فروش محصولات در سال ۲۰۲۲ اصلا کافی نبوده. مشخصا، کاهش هزینه اول از همه بر دوش کارکنان پایه است و یعنی افراد زیادی شغل خود را از دست خواهند داد.

Assassin's Creed یوبیسافت

با توجه به طرز صحبت‌های گیه‌مو، به‌نظر می‌رسد تعداد قابل توجهی از کارمندان شرکت قرار است به صورت «داوطلبانه یا غیر دواطلبانه» از موقعیت شغلی خود خارج شوند و قرار نیست کسی جای آن‌ها را بگیرد. در عوض، افرادی که همچنان در شرکت مشغول کار هستند باید مسئولیت و بار کاری افراد مذکور را بر عهده بگیرند. این سیاست نه چندان مطلوب می‌تواند اوضاع یوبیسافت را حتی بدتر کند زیرا افراد باقی‌مانده مدام درگیر اضافه‌کاری و فرآیند فرسایشی شدن کار خواهند بود.

بد نیست بدانید یوبیسافت طی دو سال اخیر ۷ پروژه مختلف را کنسل کرده است. این شرکت همچنین سیاست کاملا متفاوتی در رابطه با فرنچایز Assassin’s Creed در پیش گرفته و پروژه Infinity را به عنوان یک هاب و لایو سرویس معرفی کرده است. اگر این پروژه موفق شود، توسعه‌دهنده فرانسوی یک محل درآمدزایی متداوم و قابل توجه خواهد داشت؛ چیزی که هم‌کنون در اختیار ندارد.

در هر حال باید منتظر ماند و دید تصمیمات مدیریتی در یوبیسافت چگونه آینده این شرکت را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید


داستان نینجا؛ از عرش به فرش با تمام سرعت

داستان نینجا
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا