عمومی

مدیرعامل آنر علت عرضه‌نشدن گوشی تاشدنی اپل را شرح می‌دهد

مدیرعامل آنر علت عرضه‌نشدن گوشی تاشدنی اپل را شرح می‌دهد

بسیاری از تولیدکنندگان موبایل‌های اندرویدی حداقل یک گوشی تاشدنی در سبد محصولات خود دارند. بااین‌حال، هنوز هیچ گوشی تاشدنی‌ای از اپل ندیده‌ایم. ژائو مینگ، مدیرعامل آنر، نظر خود را در این مورد شرح داد.

در حاشیه‌ی مراسم رونمایی از آنر مجیک V3 و همین‌طور آنر مجیک Vs 3، مینگ اعلام کرد که آنر تلاش می‌کند با ساخت گوشی‌های تاشدنی به تقاضای بازار پاسخ دهد: «به‌طور کلی، ضخامت، وزن و دوام لولای گوشی‌های تاشدنی و صفحه‌نمایش آن‌ها از اصلی‌ترین نگرانی‌های مصرف‌کنندگان محسوب می‌شوند و آنر درحال مقابله با این چالش‌ها است.»

وقتی از مینگ پرسیده شد که چرا اپل هنوز گوشی تاشدنی عرضه نکرده، پاسخ داد که اپل احتمالاً در غلبه بر چالش‌های مرتبط با فرم‌فکتور گوشی‌های تاشدنی با مشکل روبه‌رو است. او گفت: «اگر اپل در ۲۶ سال آینده گوشی تاشدنی عرضه کند، یعنی آن‌ها نسبت به این مسیر خوش‌بین هستند، پس چرا الان عرضه نمی‌کنند؟ به‌نظرم اپل قادر به ساخت یک صفحه‌نمایش تاشدنی خوب نیست.»

به‌گفته‌ی مینگ اگر ضخامت و وزن گوشی‌های تاشدنی این شرکت با سایر تولیدکنندگان قابل مقایسه باشد، مشتریان نیز احتمالاً آن محصولات را انتخاب می‌کنند. او تأکید کرد که آنر با پیشرفت در علم مواد، مشکلات مرتبط با کیفیت گوشی‌های تاشدنی را برطرف خواهد کرد.

مدیرعامل آنر می‌گوید هدف فقط نازک و سبک‌تر کردن گوشی‌های تاشدنی نیست، بلکه ارائه‌ی ارزش افزوده به کاربران نیز اهمیت دارد: «یک گوشی تاشدنی باکیفیت، با سازگاری خوب بین صفحه‌نمایش داخلی و خارجی می‌تواند تجربه‌ای را ارائه دهد که هرگز نمی‌توان آن را از طریق گوشی‌های معمولی ارائه داد. هوش مصنوعی می‌تواند به‌ ایجاد ارزش افزوده‌ در گوشی‌های تاشدنی کمک کند.»

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا