عمومی

مدل جدید هدست بی‌سیم ایکس‌باکس با میکروفون و عمر باتری بهتر معرفی شد

مدل جدید هدست بی‌سیم ایکس‌باکس با میکروفون و عمر باتری بهتر معرفی شد

مایکروسافت از نسخه‌ی جدید هدفون بی‌سیم ایکس‌باکس رونمایی کرد. میکروفون این هدفون به‌روزرسانی شده و شارژدهی آن ارتقا یافته است. هدفون جدید مایکروسافت همچنین از دالبی‌اتموس و بلوتوث نسخه‌ی ۵٫۳ بهره می‌برد.

قسمت گوشی‌های هدفون جدید مایکروسافت مانند نسخه‌ی پیشین قابل چرخش هستند و به کاربر اجازه می‌دهند تا حجم صدا را تغییر داده و آن را تنظیم کند. مایکروسافت با حذف کردن نوار سبز رنگ از بدنه‌ی مشکی مدل پیشین، مدل جدید هدفون ایکس‌‌باکس را به صورت کاملاً مشکی تولید کرده است.

مرد جوان در حال استفاده از هدفون جدید ایکس باکس مایکروسافت

Microsoft

میکروفون‌های جدید هدفون ایکس‌باکس نویز پس‌زمینه را به حداقل می‌رسانند. این هدفون از طریق نسخه‌ی ۵٫۳ بلوتوث به‌صورت مستقیم و به راحتی به ایکس‌ باکس، گوشی موبایل و کامپیوتر متصل می‌شود.

شارژدهی نسخه‌ی پیشین هدفون ایکس‌باکس به ۱۵ ساعت می‌رسید، درحالی طبق ادعای مایکروسافت، نسخه‌ی جدید شارژدهی ۲۰ ساعته دارد. این هدفون جدید، دومین هدفون رسمی رونمایی شده توسط مایکروسافت از زمان ایکس‌باکس ۳۶۰ است. مایکروسافت نسخه‌ی قبلی را در سال ۲۰۲۱ رونمایی کرده بود.

به‌روزرسانی‌های انجام شده قیمت هدفون مایکروسافت را نیز افزایش داده است. درحالی که نسخه‌ی پیشین با قیمت ۹۹ دلاری عرضه شده بود، هدفون جدید ۱۱۰ دلار قیمت دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا