بازی

مدت زمان و قیمت Assassin’s Creed Mirage مشخص شد

مدت زمان و قیمت Assassin’s Creed Mirage مشخص شد

مارک-الکسیس کوته (Marc-Alexis Côté)، تهیه کننده اجرایی یوبیسافت می‌گوید که بازی Assassin’s Creed Mirage از نظر مدت زمان، تقریبا به اندازه عناوین قدیمی‌تر این فرنچایز خواهد بود.

شب گذشته یوبیسافت رسما از بازی Assassin’s Creed Mirage رونمایی کرد و اگرچه هنوز هیچ ویدیویی از گیم‌پلی بازی مشاهده نشده، جزئیاتی که از این بازی منتشر شده نشان می‌دهد که دلایل زیادی برای هیجان‌زد شدن طرفداران وجود دارد. برخلاف ساختار RPG جهان باز بسیار بزرگ بازی‌های اخیر این فرنچایز، Mirage یک عنوان کوچکتر با تمرکز بر مخفی‌کاری خواهد بود و یوبیسافت از آن به عنوان ادای احترامی برای بازی‌های اصلی فرنچایز یاد کرده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگیقانون شماره ۱: به فرمول برنده دست نزن
بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگی

با این وجود، Mirage نسبت به عناوین دیگری مانند Odyssey و Valhalla از این سری که حدود ۱۰۰ ساعت گیم‌پلی دارند، تجربه‌ای بسیار کوچک‌تر و کوتاه‌تر خواهد بود.

Assassin’s Creed Mirage

Côté در مصاحبه خود با IGN فاش کرد که Mirage یکی از پروژه‌های کوچکتر Assassin’s Creed است که برای جشن گرفتن پانزدهمین سالگرد این فرنچایز طراحی و ساخته شده است. او همچنین فاش کرد که از نظر مدت زمان، می‌توان انتظار داشت که Assassin’s Creed Mirage تقریبا ۱۵ تا ۲۰ ساعت طول بکشد. در نهایت، او اشاره کرد که: «انتظار چیزی را داشته باشید که به بازی‌های اصلی ما نزدیکتر باشد.»

با این وجود، همچنین می‌توان انتظار داشت که قیمت بازی کمتر از نسخه اصلی Assassin’s Creed باشد. یوبیسافت تایید کرده که نسخه استاندارد این عنوان با قیمت ۴۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

Assassin’s Creed Mirage قرار است در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پی‌سی، استیدیا و آمازون لونا منتشر شود. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که شهره آغداشلو در نقش شخصیتی با نام «روشن» صداپیشگی خواهد کرد که مربی «بسیم» شخصیت اصلی داستان است.

مطلب پیشنهادی:مستند ۱۵ سالگی سری Assassin’s Creed را با زیرنویس فارسی تماشا کنید»فراتر از یک عقیده«
مستند ۱۵ سالگی سری Assassin’s Creed را با زیرنویس فارسی تماشا کنید


این بازی از اساطیر ایران ساخته شده

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا