رمز ارز

محصول جدید اپل، نیروی محرکه دیسنترالند برای ادامه حرکت صعودی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سال 2021 صحبت در مورد متاورس و واقعیت مجازی به شدت داغ شده بود و بازار رمزارزها هم از این موضوع مستثنی نبود. همین موضوع باعث شد تا توکن‌هایی مثل دیسنترالند و سندباکس بتوانند اوج قیمتی جدیدی را به ثبت برسانند.
اما شرایط بد بازار اجازه نداد تا این مسیر ادامه‌دار باشد و بسیاری از این توکن‌ها از قیمت اوج خود بسیار فاصله گرفتند. با این حال، با توجه به گزارش جدید بلومبرگ که در 23 ژانویه در مورد دستگاه‌های واقعیت مجازی شرکت اپل منتشر شد، ممکن است شرایط تغییر کند و به احیای این بخش منجر شود. این دستگاه‌ها قرار است تا اواخر سال به بازار عرضه شوند.
انتشار این خبر باعث شده که سرمایه‌گذاران توکن مانا به افزایش قیمت و واکنش مثبت آن امیدوار باشند. اما چرا MANA؟ دیسنترالند، پروژه‌ای است که در حوزه واقعیت مجازی فعالیت می‌کند و توکن آن یک توکن مبتنی بر شبکه اتریوم است. از ابتدای سال 2023 توکن مانا با یک افزایش قیمت باورنکردنی توانست در 30 روز گذشته 118.49 درصد رشد داشته باشد. آیا با راه‌اندازی پروژه واقعیت مجازی شرکت اپل، قیمت این توکن فراتر خواهد رفت؟
داده‌ها حاکی از آن است که در تایم فریم روزانه و براساس اندیکاتور میانگین متحرک نمایی احتمال افزایش قیمت مانا در بلندمدت وجود دارد. بر اساس نمودار این ارز میانگین متحرک نمایی 200 روزه بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 و 50 روزه قرار گرفته است. براساس تقاطع‌های ایجاد شده و همچنین وجود واگرایی، احتمال صعودی شدن توکن مانا وجود دارد.
اگرچه ممکن است سبز شدن وضعیت چنین توکن‌هایی فقط به دلیل خبر شرکت اپل نباشد، اما نمی‌توان تاثیر آن به خصوص بر توکن‌های مربوط به هوش مصنوعی را نادیده گرفت.
از دیگر دلایلی که باعث شده قیمت MANA طی چند هفته اخیر با افزایش مواجه شود، حجم معاملات آن بود. طبق گفته Santiment، حجم معاملات این توکن چندین بار در این بازه زمانی به بیش از یک میلیارد دلار رسید. اگرچه این رقم در زمان نگارش این خبر کاهش یافته، اما به نظر می‌رسد با افزایش گسترش بازار متاورس و واقعیت مجازی، توکن‌هایی همچون مانا شانس افزایش قیمت بیشتری را خواهند داشت.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

ای ام بی کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا