بازی

محتوای جدید زیادی در راه بازی Dead Cells است

محتوای جدید زیادی در راه بازی Dead Cells است

دد سلز (Dead Cells) یکی از بهترین بازی های مستقل سال ۲۰۱۸ بود که در این مدت به خوبی از سوی استودیوهای Motion Twin و Evil Empire پشتیبانی شده است.

تاکنون آپدیت‌های و DLCهای خوبِ زیادی برای دد سلز منتشر شده‌اند که بازیکنان به خوبی از آن‌ها استقبال کرده‌اند. یکی از ویژگی‌های بازی اضافه شدن مکانیزم‌های جدید و جالب است که تجربه دوباره Dead Cells را لذت بخش می‌کنند. با این وجود بسته الحاقی The Queen and the Sea اوایل ۲۰۲۲ منتشر شد و دیگر خبری از محتوای جدید نبود.

مطلب پیشنهادی:اولین نگاه به بازی V Rising – بازی پر سر و صدای استیمدیابلو با قارچ و پنیر
اولین نگاه به بازی V Rising – بازی پر سر و صدای استیم

به همین خاطر خیلی از طرفداران گمان می‌کردند که پشتیبانی از Dead Cells برای همیشه به پایان رسیده است و دیگر محتوای جدیدی در کار نیست. با این وجود استودیو با انتشار پستی به این حدس و گمان‌ها پایان داد و نقشه راه بازی برای آینده را منتشر کرده است.

باید این باور که با آخرین بسته الحاقی The Queen and the Sea، ما به اواخر عمر دد سلز نزدیک می‌شویم، را از بین ببریم. اینکه چرا طرفداران چنین فکری می‌کنند قابل درک است، اما گزارش‌های مربوط به مرگ ما تا حد زیادی اغراق‌آمیز هستند.

نقشه راه بازی Dead Cells

آپدیت بعدی بازی هم‌اکنون در فاز آلفا قرار دارد و در تابستان عرضه می‌شود. این به روزرسانی تغییرات زیادی در سیستم‌های بازی ایجاد و اسلحه Panchaku (دو ماهیتابه که با زنجیر به هم وصل شده‌اند) را به دد سلز اضافه می‌کند. استودیو توسعه دهنده در فصل پاییز نیز مد باس راش (Boss Rush) را در دسترس قرار می‌دهد. 

استودیو Motion Twin و Evil Empire برای ۲۰۲۳ نیز برنامه‌های بزرگی در سر دارند و قرار است با بزرگ‌ترین سال برای بازی Dead Cells طرف باشیم. هنوز اطلاعاتی در این زمینه وجود ندارد اما به نظر می‌رسد که این توسعه دهنده‌ها روی محتوای بسیار زیادی برای دد سلز کار می‌کنند. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Trek to Yomiشمشیرزن یک دست
بررسی بازی Trek to Yomi


ویجی‌لاگ: وارزون 2 باید از کدوم اشتباهات وارزون درس بگیره؟

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا