بازی

محبوب‌ترین سریال‌های نتفلیکس در سال ۲۰۲۲ مشخص شدند

محبوب‌ترین سریال‌های نتفلیکس در سال ۲۰۲۲ مشخص شدند

با توجه به بازگشت فرانچایزهای بزرگ و محبوب مانند آثار مارول، سریال خاندان اژدها از دنیای Game of Thrones و چیزهای عجیب (Stranger Things) در مجموع امسال برای استریمرها و تولیدکنندگان محتوا بسیار سودآور و موفقیت‌آمیز بود. خصوصا Stranger Things که با فصل چهارم بازگشت و با عملکرد عالی خود یک برد بزرگ برای نتفلیکس رقم زد و اکنون در صدر برترین سریال‌های امسال این سرویس استریم قرار گرفته است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخبازسازی قجری سریال شهرزاد
نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخ

این غول صنعت استریم همچنین سریال‌های بزرگ دیگری مانند The Sandman، Dahmer Wednesday که اخیرا از نتفلیکس پخش شده و برخلاف انتظارات مخاطبان زیادی را بدست آورده است. اکنون که دیگر چیزی به پایان سال ۲۰۲۲ باقی نمانده، نتفلیکس لیستی از بهترین و محبو‌ب‌ترین سریال‌های خود منتشر کرده که طبق انتظارات، سریال Stranger Things در صدر عناوین می‌درخشد. راس و مت دافر، خالقان این سریال اخیرا فاش کردند که فصل پنجم و احتمالا پایانی این مجموعه که هنوز فیلمبرداری آن شروع نشده، غم‌انگیز خواهد بود. در ادامه رتبه‌بندی سریال‌های محبوب نتفلیکس را مشاهده می‌کنید:

سریال Stranger Things

در حالی که احتمالا هنوز مدت زیادی تا تماشای فصل پنجم مونده، مصاحبه جدید با سازندگان سریال Stranger Things نشان می‌دهد که این فصل بسیار احساسی خواهد بود. همانطور که راس قبلا در گفت و گو با The Wrap بیان کرده بود، داستانی که او و برادرش مت برای فصل آخر در نظر گرفته‌اند باعث گریه مدیران نتفلیکس شده است. وی در این باره گفت:

ما یک طرح و داستان کلی برای فصل ۵ داریم و آن را به نتفلیکس ارائه کردیم و آن‌ها واکنش خوبی به آن نشان دادند. در واقع سخت بود، مدیران را دیدم که گریه می‌کردند و این یک اتفاق بسیار عجیب و هیجان‌انگیز بود. به هر حال، این افراد اکنون ۷ سال است که با ماجراجویی ما همراه بودند و تصور این پایان برای همه سخت است.

فصل چهارم به دو بخش مختلف تقسیم شد، به این ترتیب که ۷ قسمت اول آن در ماه ژوئن و دو قسمت دیگر در ماه جولای پخش شد. نتفلیکس پس از پخش فصل ۴ اعلام کرد که فصل پنجم آخرین فصل این سریال محبوب خواهد بود. شاون لوی و برادران دافر برای کارگردانی بخش زیادی از فصل ۵ بازمی‌گردند و به همراه آن‌ها بازیگران اصلی هم در سریال حضور خواهند داشت. در حال حاضر اطلاعات زیادی از داستان فصل پایانی منتشر نشده، اما با توجه به تریلر، باید انتظار وقایع هیجان‌انگیز و شوکه‌کننده‌ای را داشت.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق
نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق


با پول استیم دک چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا