رمز ارز

محبوب‌ترین رمزارزها در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم LunarCrush، دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) از لحاظ تعداد منشن‌ها در رسانه‌های اجتماعی در لیست ۱۰ رمزارز برتر قرار دارند و از رقبای مبتنی بر میم خود، مانند فلوکی (FLOKI) و سایر آلت کوین‌های محبوب پیشی گرفته‌اند.
طبق گزارش‌ها، در این لیست، بیت کوین (BTC) در جایگاه اول قرار دارد و پس از آن، یونی سواپ (UNI)، اتریوم (ETH)، دوج کوین (DOGE)، بی‌ان‌بی (BNB)، شیبا اینو (SHIB)، سولانا (SOL)، فلوکی (FLOKI)، آربیتروم (ARB) و کاردانو (ADA)، به ترتیب جایگاه‌های دوم تا دهم را به خود اختصاص داده‌اند.
در بین پروژه‌های مبتنی بر توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نیز، مجموعه‌های Azuki، Volted Dragons Sailors Club، Sorare، KILLABEARS، OnChainMonkey و VeeFriends به ترتیب در جایگاه‌های اول تا ششم این لیست قرار دارند.
پس از اینکه داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای ماه مارس منتشر شد و ارقام منتشرشده کمتر از انتظارات تحلیلگران بود، قیمت بیت کوین توانست به بالای سطح ۳۰ هزار دلار صعود کند. اتریوم نیز از بیت کوین پیروی کرد و پس از اجرای موفقیت‌آمیز ارتقای شاپلا (Shapella) در اواخر هفته گذشته، قیمت این رمزارز به بالاتر از سطح روانی ۲ هزار دلار رسید.
با وجود به‌روزرسانی اتریوم و افزایش قیمت رمزارز بومی آن، در لیست رمزارزهای ترند بازار در وبسایت CoinMarketCap، شیبا از اتریوم جلوتر است. در این میان، لازم به ذکر است که به دنبال انتشار گزارش‌هایی مبنی بر احتمال بازگشایی صرافی FTX، توکن بومی آن، یعنی FTT در این لیست جلوتر از شیبا و در جایگاه چهارم قرار دارد. بر اساس داده‌های بازار، قیمت توکن FTT در یک هفته گذشته بیش از ۵۵ درصد افزایش یافته است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا