بازی

مایکروسافت زمان برگزاری رویداد تابستانه ایکس باکس را اعلام کرد

مایکروسافت زمان برگزاری رویداد تابستانه ایکس باکس را اعلام کرد

استودیو بازی‌سازی ایکس باکس تاریخ رویداد بزرگ تابستانی خود را اعلام کرد. طبق اعلام رسمی، این رویداد در ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد ۱۴۰۲) و قبل از نمایش اختصاصی Starfield Direct از بتسدا برگزار خواهد شد.

همزمان با این خبر، شرکت بتسدا متعلق به ایکس باکس اعلام کرد که بازی موردانتظار استارفیلد یک بار دیگر با تاخیر مواجه شده و اکنون قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور ۱۴۰۲) عرضه شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Warhammer 40K: Darktideاکشن چندنفره با چاشنی فانتزی فضایی!
بررسی بازی Warhammer 40K: Darktide

مایکروسافت زمان برگزاری رویداد تابستانه ایکس باکس را اعلام کرد - lastech

این رویداد همان نمایش سالانه به سبک E3 ایکس باکس و بتسدا است و می‌توان انتظار داشت که برخی بازی‌های آینده، از جمله Forza Motorsport، Hellblade 2 و Avowed در آن نمایش داده شوند.

مایکروسافت در ژانویه امسال، اولین رویداد دیجیتالی ایکس‌باکس و بتسدا در سال ۲۰۲۳ را برگزار کرد و در آن تاریخ انتشار بازی‌های Minecraft Legends و Redfall اعلام شد. همچنین ویدیو فوق‌العاده‌ای از Forza Motorsport به نمایش گذاشته شده و Tango Gameworks بازی جدید خود با نام Hi-Fi Rush را منتشر کرد.

این خبر در حالی اعلام شده که ماه گذشته گفته شده بود پلی استیشن، ایکس‌باکس و نینتندو احتمالا در E3 2023 حضور ندارند. یوبیسافت و نینتندو از جمله شرکت‌هایی هستند که عدم حضور خود در این رویداد را تاکنون اعلام کرده‌اند و می‌توان انتظار داشت که پلی استیشن و ایکس باکس نیز دیگر غایبان آن باشند. E3 2023 از ۲۳ تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:مقایسه عملکرد ویندوز ۱۰ با ویندوز ۱۱ در بازی‌هابهترین سیستم عامل برای گیمرها کدام است؟
مقایسه عملکرد ویندوز ۱۰ با ویندوز ۱۱ در بازی‌ها


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

با بازی های پرفروش سال ۲۰۲۲ در انگلستان آشنا شوید - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا