بازی

مایکروسافت روی کنترلری مثل دوال سنس کار می‌کند

مایکروسافت روی کنترلری مثل دوال سنس کار می‌کند

طراحی کنترلرها یک بخش بسیار مهم برای کنسول‌های خانگی محسوب می‌شود و بدون شک در نسل نهم سونی در این زمینه از مایکروسافت بهتر عمل کرده است.

پلی استیشن ۵ با دوال سنس توانست تحسین همه را به همراه داشت و خیلی از ایکس باکس داران نیز می‌خواهند که مایکروسافت چنین کنترلری برای سری ایکس/اس تولید کند. از همان ابتدا شایعات زیادی در این زمینه وجود داشت و اکنون نیک بیکر از پادکست XboxEra دوباره به انجام این کار از سوی مایکروسافت اشاره کرده است.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

از طرف دیگر به نظر می‌رسد که مایکروسافت روی یک کنترلر پروتوتایپ با صفحه نمایش LCD کار می‌کند. با این وجود نیک بیکر ادعا دارد که این پروتوتایپ با کنترلر الهام گرفته شده از دوال سنس فرق می‌کند. این کنترلر مثل دوال سنس و دوال شاک ۴ یک تاچ پد خواهد داشت و منابع بیکر از وجود قابلیت هپتیک فیدبک نیز مطمئن هستند. 

کنترلر جدید مایکروسافت

بیکر در ادامه پادکست اشاره کرد که احتمالا طرفداران ایکس باکس نباید انتظار داشته باشند که این محصول به زودی وارد بازار شود. خود فیل اسپنسر نیز در همان ابتدا اعتراف کرد که باید زودتر به فکر کنترلری مثل دوال سنس می‌بودند و باید امیدوار باشیم که این پروتوتایپ سرنوشت شوم و بدی نداشته باشد. 

در حال حاضر تمام تمرکز مایکروسافت روی نهایی کردن خرید اکتیویژن بلیزارد قرار دارد و این احتمال وجود دارد که کار آن‌ها به دادگاه کشیده شود. هنوز سرنوشت این خرید مشخص نیست و این امکان وجود دارد که سازمان FTC و اتحادیه اروپا مانع نهایی شدن آن شود.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


چرا الی در لست آف آس به کوردیسپس مصونیت ندارد؟!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا