تکنولوژی

ماکت‌های سری آیفون 14، طراحی و تفاوت‌های گوشی‌های آینده اپل را نشان می‌دهند

هرچند تاکنون اطلاعات و اخبار بسیار زیادی در مورد گوشی‌های سری آیفون 14 منتشر شده که تغییرات طراحی و مشخصات آن را اعلام کرده‌اند، اما حالا تصاویری از ماکت سری آیفون‌ 14 توسط کاربران به اشتراک گذاشته شده که طراحی گوشی‌های جدید اپل را به خوبی نشان می‌دهد.

تغییرات گوشی‌های سری آیفون 14

طبق تصاویری که منتشر شده‌اند، گوشی‌های ارزان‌تر آیفون‌ 14 و 14 مکس، همچنان در جلو از ناچ بالای نمایشگر بهره می‌برند و دوربین سلفی در سمت چپ آن قرار دارد. دستگاه‌های دیگر به جای ناچ، از دو حفره برای میزبانی دوربین سلفی و فیس آیدی استفاده خواهند کرد که در این تصاویر تقریبا قابل مشاهده هستند.

هرچند اپل امسال نسخه «مینی» سری آیفون 14 را راهی بازار نخواهد کرد، اما تغییر در طراحی این دستگاه‌ها به مشتریان کمک خواهد کرد تا بین این چهار مدل انتخاب درستی داشته باشند.

همچنین، همانطور که انتظار می‌رود و تصاویر ماکت آیفون 14 نیز نشان می‌دهد، مدل‌های ارزان‌تر از ماژول دوربین دوگانه با سنسورهای بزرگ و مدل‌های گران‌تر (14 پرو و پرو مکس) از ماژول دوربین سه‌گانه با سنسورهای بزرگ‌تر بهره خواهند برد.

گفته می‌شود که اپل در سال جاری، گوشی‌های خود را با تغییرات زیادی برای بخش دوربین راهی بازار خواهد کرد. در همین رابطه، اخیرا گفته شده بود که آیفون 14 به دوربین سلفی پیشرفته و بسیار گران‌تری نسبت به نسل قبلی مجهز می‌شود.

علاوه بر این، همانطور که از تصاویر نیز می‌توان فهمید، آیفون‌ 14 پرو و پرو مکس از مواد متفاوتی ساخته می‌شوند. پیش از این شایعه شده بود که اپل برای گزینه‌های گران از شاسی آلیاژ تیتانیوم و برای گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر، از آلومینیوم استفاده می‌کند.

رویداد معرفی آیفون هر ساله در حوالی ماه سپتامبر (اواخر شهریور) برگزار می‌شود. طبق گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، کوپرتینویی‌ها برای سال جاری قصد دارند تا در تاریخ 13 سپتامبر مصادف با 22 شهریور رویداد معرفی آیفون 14 را برگزار کنند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا