بازی

مارول احتمالا سریال Vision را برای دیزنی پلاس بسازد

مارول احتمالا سریال Vision را برای دیزنی پلاس بسازد

در پایان سریال وانداویژن سرنوشت شخصیت ویژن با بازی پل بتانی به نوعی نامشخص ماند و مارول هم صحبتی درباره آن نکرده بود. اما اکنون با توجه به شایعات اخیر به نظر می‌رسد استودیو مارول با آمادگی کامل قصد دارد داستان این شخصیت را روایت کند و اکنون در حال کار روی پروژه‌ای با عنوان Vision Quest است.

مطلب پیشنهادی:۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲مرد عنکبوتی، کریپتو، لایت‌یر، و بیشتر!
۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲

بر اساس گزارش جف اسنایدر، مارول هفته آینده تصمیم دارد جمعی از نویسندگان را گرد هم آورد تا درباره این سریال صحبت کنند. در پایان سریال WandaVision، ویژن با معمای کشتی تسئوس روبه‌رو شد و او را به این فکر انداخت که آیا او واقعا ویژن است و اصلا ویژن بودن به چه معنی است که به همین ترتیب پتانسیل ساخت مجموعه تلویزیونی با محوریت این شخصیت را ایجاد کرد. جک شفر، شورانر سریال وانداویژن اخیرا در گفت و گو با ET درباره پایان‌بندی شخصیت ویژن گفت:

در پایان سریال تمرکز بیشتر روی این قضیه بود که چگونه می‌توان مشکل دو ویژ‌ن را که باهم مبارزه می‌کنند حل کرد؟ به کجا ختم می‌شود؟ آن‌ها قرار است تا آخر زمان با یکدیگر بجنگند؟ ما می‌خواستیم Soul Vision بر اساس چیزی برنده شود که نه‌تنها فریبنده و نشان‌دهنده سطح بالای هوش او بود، بلکه با یکی از سفرهای هویتی او همسو باشد.

مارول واندا ویژن

پل بتانی، بازیگر نقش ویژن هم خودش درباره آینده این شخصیت در دنیای مارول نامطمئن بود و گفته بود که پایان سریال وانداویژن به معنای تمام شدن داستان برای همیشه نیست. وی در همین باره گفته بود: «این نقطه بسیار زیبایی از تمام کارهایی بود که من و لیزی با هم انجام دادیم. ما واقعا یک خط داستانی متفاوت در آن پیدا کردیم و لحن این سریال با بقیه عناوین متفاوت بود. اما شما هرگز نمی‌فهمید که آیا کارتان با مارول تمام شده یا خیر. من نمی‌خواهم هنوز پایان آن را اعلام کنم.»

به این ترتیب پتانسیل ساخت چنین سریالی در دیزنی پلاس با محوریت شخصیت ویژن وجود دارد و منتظر ماند و دید مارول چه واکنشی به این خبر نشان می‌دهد.

در اخبار مرتبط با MCU خواندیم که تاریخ اکران چندین فیلم مهم مارول تغییر پیدا کرد و نقش ولورین در فیلم Deadpool 3 احتمالا پررنگ باشد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از بزرگ‌ترین اشتباهات قهرمانان مارولمسئولیت‌های بزرگ با کوچک‌ترین اشتباه عواقب بدی به دنبال دارند
۱۰ مورد از بزرگ‌ترین اشتباهات قهرمانان مارول


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا