بازی

ماجراجویی بعدی Sea of Thieves با یک تریلر معرفی شد [تماشا کنید]

ماجراجویی بعدی Sea of Thieves با یک تریلر معرفی شد [تماشا کنید]

Rare و مایکروسافت تریلر جدیدی از بازی Sea of Thieves با تمرکز روی ماجراجویی بعدی آن که The Herald of the Flame نام دارد منتشر کرده‌اند. همانطور که در تریلر زیر قابل مشاهده است، در این ماجراجویی شاهد بازگشت Stitcher Jim هستیم.

این ماجراجویی در ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) آغاز می‌شود تا ۲۷ اکتبر (۵ آبان) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA

ماجراجویی‌های بازی Sea of Thieves داستان‌های کاملی را شامل می‌شوند که در آن‌ها بازیکنان با معما، مبارزات و همچنین کاوش‌های دریایی جدیدی روبرو خواهند شد. آن‌ها را می‌توان به صورت انفرادی یا همراه با گروهی از دوستان خود تجربه کنید. با کمک این دسته از ماجراجویی‌ها می‌توانید داستان کلی Sea of Thieves را در طول چندین فصل تجربه کنید.

Sea of Thieves هم اکنون در اواسط فصل هفتم خود قرار دارد که قابلیت خرید، نام‌گذاری، مالکیت و تزئین کردن کشتی‌ها را در اختیار بازیکنان قرار داده است. کشتی‌های قابل خرید این فصل بسته به اندازه خدمه شما در سه اندازه Sloop، Brigantine و Galleon موجود هستند.

بازیکنان همچنین در صورتی که یکی از کشتی‌ها را به سطح Legendary رسانده باشند، می‌توانند چندین کشتی با یک اندازه را خریداری کنند.

مطلب پیشنهادی:دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟چه دکمه خوبی هستی!
دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا