بازی

لورن هیسریک: هیچوقت کتاب‌های ویچر را مسخره‌ نکرده‌ام

لورن هیسریک: هیچوقت کتاب‌های ویچر را مسخره‌ نکرده‌ام

لورن هیسریک (Lauren Hissrich)، شورانر و سازنده سریال The Witcher، اخیرا با انتقادات زیادی روبه‌رو بوده و اکنون اعلام کرده که هیچگاه کتاب‌های ویچر را مسخره نکرده است. 

همانطور که می‌دانید هنری کویل تنها یک فصل دیگر در سریال ویچر حضور دارد و  لیام همزورث (Liam Hemsworth) جایگزین او می‌شود. بو دمیو (Beau DeMayo) نویسنده سابق این سریال چندی پیش اعلام کرده بود که تعدادی از نویسندگان ویچر به کتاب‌های علاقه‌ای نداشته، حتی برخی از آن‌ها از کتاب‌ها و بازی‌ها متنفر بوده و آن‌ها را مسخره می‌کردند. 

مطلب پیشنهادی:کامل‌ترین لیست از بهترین سریال‌ های تاریخ : معرفی ۱۰۰ سریال شگفت انگیز!وقت مروری دوباره بر بهترین آثار تلویزیون
کامل‌ترین لیست از بهترین سریال‌ های تاریخ : معرفی ۱۰۰ سریال شگفت انگیز!

با وجود اینکه سریال The Witcher اقتباسی از کتاب‌های آن بوده، اما در دو فصل گذشته چندان به منبع اصلی وفاداری نشان نداده است. اکنون لورن هیسریک به این موضوع واکنش نشان داده و اعلام کرد که هیچگاه کتاب‌های را مسخره نکرده است. او حتی ادعا می‌کند که کتاب‌های ویچر تمام زندگی او هستند و از بچگی برای او بسیار مهم بودند. 

بازیگرهای ویچر

چند نویسنده دیگر سریال از جمله خاویر گریلو مارکسواخ (Javier Grillo-Marxuach) و مت دامبروزیو (Matt D’Ambrosio) نیز به این موضوع واکنش نشان داده‌ و با لورن هیسریک هم عقیده هستند. این دو ادعاهای بو دمیو را کاملا اشتباه و نادرست می‌دانند و او را دروغگو خطاب کردند. 

هیسریک همچنین چندی پیش اعلام کرده بود که خروج هنری کویل را اتفاقی مثبت می‌داند و این موضوع انرژی تازه‌ای را وارد کار می‌کند. از طرف دیگر تمام طرفداران و مشترکین نتفلیکس خواستار ادامه حضور هنری کویل در سریال The Witcher هستند

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت یازدهم سریال جیران – زنانگی سمیآن‌چه سیاست‌های تمامیت‌خواهانه یک مادر به ارمغان می‌آورد
نگاهی به قسمت یازدهم سریال جیران – زنانگی سمی


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا